familiemann83 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Det går ikke Ann å legge ut en bil om dagen pga at man blir nedringt av telefonselgere. Står tilogmed at det er uønsket. Lastet ned en app som heter TrueCaller. Glimrende. les litt om den vist du er plaget av tlf selgere --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?c0nok3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Har ikke lagt ut noe for salgs som burde tiltrekke meg selgere, men blir plaget av dem. Tilbyr meg plass i diverse styrer og sier jeg har vunnet ditten og datten. Nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg har som mange andre reservert meg mot den slags, men det artige er at hver gang jeg har noe annonsert på Finn.no så blir jeg nedringt av diverse selgere. Rare greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
familiemann83 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg har også reservert meg, men det hjelper pent lite. hehe men etter jeg fikk truecaller så ser jeg hva det er som ringer meg, om det er telefonsalg osv. så da tar jeg den rett å slett ikke. =) men men.. jeg tok en i dag bare for å se om det var riktig. har en mb ute til bytte (sedan over til stv.) lurte han om jeg skulle selge bilen og hvor mange som hadde ringt, da sa jeg at den lå ute til å bli byttet! da sa han "ÅJA hmm.." så la han bare på. hehe. makan til styr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg har reservert meg mange ganger (gjør samme prosess på brreg mange ganger) og hver gang du svarer en telefonselger, så sier du at du har reservert deg, og at de får slette deg fra ringelistene deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
familiemann83 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 de burte se at det står at jeg ikke vil bli kontaktet av selgere, men det klarer de jo ikke ja, blir nok til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå