Oyoy Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Bestillte 3 decat downpipes til e46 320d for 2-3 uker sia, alt er betalt, ingenting skjer, svarer ikke på mail (som de sier skal ta MAX 24 timer), ingen info motatt på verken sendingsnr eller noe... andre så har vært plaget med dette firmaet??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 har kjøpt mye fra dette firmaet, er meget seriøst, Snakka med Stan ward? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Han som sendte kravet til paypal og han så svarte på mail, men etter det ble betalt så svarer han ikke på noen mailer.. bruker han å gi sporingsnummer og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Jeg synes også han var dårlig på å svare på mail etter salg, men jeg mottok både downpipe og tuning boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Da får jeg smøre meg med tålmodighet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 bestilte downpipe fra de, kom fort og ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå