Gå til innhold

Vurderer å selge min E30,320i 86 mod,med bilder..

Share

Anbefalte innlegg

Helt ærlig så har jeg ikke lyst til å selge den,men jeg ser det at bilen kommer til å bli stående der pga mangel på tid.. og det fortjener ikke min første bimmer..(har en e34 som bruksbil og merkelig nok så ryker det et el annet på den vær eneste gang jeg begynner å ordne med 320èn :? .. så jeg får nok aldri 320èn på veien..)

320èn har gått ca 260.. er en orginal shadow line,tror det er 2 eiere føre meg.. bilen har vært avskilta siden 2008.. har vært på noen lufteturer,men jeg er redd den "står seg ihjel snart"

Bilen er ganske så rust fri... en bulk ved bensinlokket(en dust som har bulka bilen og stikki) ellers ganske så hel..

Det jeg vet er feil på den er hjullagra bak oxo den ene bremsecaliperen framme.. det er sikkert flere ting..men jeg tror de var di verste..

Bilen har alltid starta,uannsett hvor lenge den har stått..

Ønsker bilen et veldig godt hjem og jeg selger den ikke til hvem som helst ,for å si det sånn..

jeg har oxo komplett styling og chip til den liggene

vet ikke hvor mye den er verdt jeg(mye for meg iallefall)

Så bud ønskes

Jeg kan ta bilder viss ønske om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen står ikke så langt i fra Rudskogen, den er 3 dørers, ventilerte bremser forran og tromler bak... bilen min har stått en stund og jeg ville ikke ha sattset på "tutt og kjør" uten å ha brukt noen timer på den først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kjørt bilen ut av garasjen ,da er det bare en skikkelig vask igjen... oxo få det pokkers kamera til å virke...

jeg vet ikke hvilken pris jeg skal legge meg på,det er derfor jeg startet denne tråden i håp om å få en liten peike pin på pris..

bud ønskes( el egentlig ikke.... går jeg ut å vasker bilen nå så vil jeg nok ikke selge den :cry: ) men jeg må prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er norsk,2 eiere føre meg

rust i gulv og torpedovegg har blitt sveiset.. den værste rusta jeg vet om nå er under dørlåsen på sjåførsiden..som du ser på bildet så er ikke det så ille.

bilen er hel inni..har til og med hele seter..

mere info kommer.... og det er bare og spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...