Gå til innhold

Hardtops E30 Superduper


Hardtop
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble du spurt om utveksling Harald? Jeg satte min i benken, og fikk samme antall hk i motor som jeg hadde i dynapack på hjul, med 50% lavere boost... Lurer på om danskene og jeg snakket forbi hverandre. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var sikkert rett før jeg dro av i svingen ved gamle depotet. :-)

Tok ingen tider, litt uvant med bremser som virker skikkelig.

Bra skyv på touringen på strekka så jeg.

Hehe, var lett å merke forskell på dere som kjørte r-dekk og oss med ling long.. Føltes jo som olje på hjula :(

Prøvde å være snill å holde meg bak på strekkene etter at dere rasebilsjåfører hadde passert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du spurt om utveksling Harald? Jeg satte min i benken, og fikk samme antall hk i motor som jeg hadde i dynapack på hjul, med 50% lavere boost... Lurer på om danskene og jeg snakket forbi hverandre. Hehe

Nei, ikke annet enn at jeg fortalte at det var 1:1 på femte.

Thorbiss bremsa også mistenkelig lite effekt, så det kan jo være noe avvik ute å går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han startet å bremse min på 5 og, så sa jeg at 4 var 1:1. Da tok vi et rep der også. Usikker på hva som skjedde. Jeg tok den egentlig bare i for å kunne logge litt på full last

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
skjer noe her da ? :)

Her er det ferie. :-)

Har begynt å telle litt på knappene om jeg skal selge snart. Føler jeg er litt ferdig med denne blå, har liksom ikke noe mer å gjøre med den uten å endre masse.

Så har jeg jo den røde som står og venter....

Dilemmaet er om jeg skal selge som den står, godkjent med M50 (men godkjent søknad på S50 med Porschebremsene) eller om jeg skal beholde den litt til. Da vil jeg i såfall lakkere den, og få den godkjent med S50 før salg. Den er faktisk klar til visning, bortsett fra eksosanlegg.

Den er vel en del mer verdt ferdig godkjent.

Blir kanskje det siste. :-)

Ellers regner jeg med å få kjørt litt på E30Meet på Våler.

Kommer du på Våler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer noe her da ? :)

Her er det ferie. :-)

Har begynt å telle litt på knappene om jeg skal selge snart. Føler jeg er litt ferdig med denne blå, har liksom ikke noe mer å gjøre med den uten å endre masse.

Så har jeg jo den røde som står og venter....

Dilemmaet er om jeg skal selge som den står, godkjent med M50 (men godkjent søknad på S50 med Porschebremsene) eller om jeg skal beholde den litt til. Da vil jeg i såfall lakkere den, og få den godkjent med S50 før salg. Den er faktisk klar til visning, bortsett fra eksosanlegg.

Den er vel en del mer verdt ferdig godkjent.

Blir kanskje det siste. :-)

Ellers regner jeg med å få kjørt litt på E30Meet på Våler.

Kommer du på Våler?

Kjør på sistnevnte alternativ - da får du mer kroner til å bygge den røde ;)

Hvis det som stod i en annen tråd med den brune mtech2 s50b30 som lå til 120k, at den ble solgt for 175k, så bør du får greit betalt for din også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en høy pris, men det er jo Mtech 2 også.

Byggekostnaden på min er etterhvert temmelig solid, men man får jo ikke igjen pengene man bruker på å bygge hobbybil uansett.

Markedet bestemmer jo prisen, men jeg ser for meg et sted mellom 100-150 000,- med div. banehjul/gatehjul/understell/bremser, avhengig av godkjent eller ikke. Dersom jeg selger den uten S50 godkjenning får heller M50 motor følge med.

Får vel uansett satse på å bruke den litt før den selges. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...