Gå til innhold

Hardtops E30 Superduper


Hardtop
 Share

Anbefalte innlegg

Få den godkjent med S50 er mitt råd. Da er 150k+ aboslutt en bra pris.

Koster du på den en billig utvendig nylakk også kan du sikkert jekke opp prisen godt i nærheten av 200.

Folk betaler godt for "ferdig vare".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var plana å komme på våler ja :)

om du skal ha igjenn noe for det, og den er mer eller mindre klar for godkjenning må du jo godkjenne først. husk din søknad gjelder ikke for meg, om jeg kjøper bilen din. Videre er jeg enig med de andre vedr pris. Problemet er bare det at det virker ikke som det er så mange som er intrisert å gi mye penger for en bra e30 fortiden. Nå tenker jeg ikke på min egen, men andre biler. En ting er sikkert, det ser ikke ut til å være tvil om denne er verdt å betale godt for :D

edit: må si jeg gleder meg til du skal begynne på den røde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått høre at det ikke følger, men okei, la oss si det gjør det i teorien.

MEN kontorløren på trafikkstasjonen har siste ordet uansett, han må ikke sette navnet sitt på ombyggingen om han ikke vil (og du må jo forholde deg til ditt biltilsyn, som er bundet av adresse) så det hadde hvertfall blitt et problem for feks de som bor der de ikke er så enkle å ha med å gjøre.

Så da er man egentlig like langt, spør du meg.

Men jeg mener nå hardtop uansett bør godkjenne den før et eventuelt salg jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig:) Da tenker vi likt! Funskjon framfor utseendet, men fremdeles holde det ryddig. En hekkspoiler har jo en funskjon i seg selv i svinger og rette strekninger når bilen har fart nok. Men gir jo bilen et mer aggressivt utseendet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker den lille gummiflappen hadde gjort seg på denne ;)

Edit; Forresten, er grenrøret i rustfritt eller svartstål på S50 motorene?

Bladde gjennom tråden en gang til for å kikke litt. Hvis grenrøret er svartstål er ikke bakgass nødvendig, men krever en del øving og teknikk for å få det bra. Oppsveising til sertifikat gjøres uten bakgass. :)

Hvis de er rustfrie, blir det dritt uten bakgass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det til at bilen er solgt. En hyggelig kar fra Østfold overtar. :) Han får avsløre seg selv, om han vil.

Litt vemodig er det siden jeg har hatt denne bilen i 7 år, maaange timer i garasjen, mange banetreff, og svidd av mye penger. :lol:

Takk til alle som har fulgt tråden, og kommet med oppmuntrende og motiverende kommentarer!

Planen videre er å etterhvert begynne på den røde, så får det bli en tråd (eller en fortsettelse av denne kanskje) av det også. :)

21k50lxkx9i2hfl1pr6d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...