Gå til innhold

Hardtops E30 Superduper


Hardtop
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hyggelig at det følges med litt, selv om jeg har vært slapp på oppdatering i det siste. :-)

Har stort sett bare brukt bilen på noen banetreff i sommer, ikke gjort noe spesielt med den.

srcojnenvsq6u3kenil8.jpg

I høst har jeg derimot begynt igjen. Har sveiset et lite hull i gulvet, samt pusset av gammel bodyschutz på kanalene. Har begynt å male den under. Dvs. får litt hjelp av og til. :-)

da7qij8wtzs7giqzm33d.jpg

Bytter ut bremserør og bensinrør samtidig. Skal ikke gjøre noen store ting nå, bare shining og litt oppgraderinger. Vedig greit å teste bilen en sesong etter ombygging, for så å luke bort de svakhetene man finner. Har f.eks litt liten klaring mellom BKF og innsug, så der skal jeg sveise om en tanke på innsuget.

Ellers er det overhaling av diff, nye foringer over hele linja, sveise inn justeringsbrikker til camber/spissing bak, tilpasse halvbur ++ som står på lista.

Har også fått godkjent søknad på S50 motoren, med Porschebremser. Dette skal fikses i vinter, og da tror jeg kanskje jeg skal koste på en hellakkering også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs det ingen dokumentasjon på adapterne? Dvs. at du kan maskinere de selv? Eller må det være et kjøpt sett 300mm.de?

Vet faktisk ikke, men jeg tror nok adapterne er det de er mest interessert i. Alt annet er jo fabrikkdeler. Det følger med noe dokumentasjon på disse fra 300mm.de, med materialbeskrivelse osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for en flott farge denne bilen har.. Har du fargekode?

Den heter Lazurblau. :-)

Og jeg som var helt sikker på at dette også var Royalblau. Ekstremt like!

Det er vel også snart på tide med et lite aerodynamikk prosjekt nå, sånn som du flyr lavt rundt banen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for en flott farge denne bilen har.. Har du fargekode?

Den heter Lazurblau. :-)

Og jeg som var helt sikker på at dette også var Royalblau. Ekstremt like!

Det er vel også snart på tide med et lite aerodynamikk prosjekt nå, sånn som du flyr lavt rundt banen :)

Jeg har et par dører som er Royalblau, og de er litt mindre lilla. Ser det greit ved siden av hverandre.

Blir ikke noe spoilere på denne, Oddis. :-)

Må huske på at jeg er en gammel mann, kan ikke ha bil med vinger og slikt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...