Kimsor Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Heihei! Er ny på forumet Har vært innom forumet tidligere og sedd på forskjellige BMW'er. Bestemte meg nå for å registrere meg og lage min første post ettersom jeg har kjøpt meg min første BMW! Kjøpte denne fra forhandler, og ifølge dem så var dette en sjelden bil med mye utstyr. Så må vel gjerne vise den frem! Legger ut noen bilder fra annonsen, får bilen hjem på mandag! Kan nesten ikke vente, veldig gira! Litt info: 2,8 Automat M-Tech 328 I , 2000 modell. Motoreffekt: 193 hk Motorvolum: 2800 ccm Girkasse: Automat Drivstoff: Bensin Kom gjerne med råd og tips om hva jeg kan gjøre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Fin med fin farge Senk så er du någe lunde i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Så bra ut, enig med Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsor Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Takk Noe av det første jeg skal gjøre er å tone rutene. Skal vurdere senking sterkt, men bor da veldig langt nord i Norge. Å veiene er elendige. Felgene på bildene er vinterfelger. Trenger nye sommerfelger, noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsor Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Da har jeg endelig fått bilen hjem! Har vært å kjørt en del idag! Er veldig førnøyd! Ekstremt god å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsor Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Noen andre med e46 328 her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå