Gå til innhold

Eisenmann race exhaust, ferdig!

Share

Anbefalte innlegg

hvis det skulle være at noen skal bestille fra Tyskland, så kan jeg sikkert ordne så dere kan sende til Sverige :) litt lenger tid vil det ta, men sparer noen tusen på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

West320ci:

M52Tü har 2 rør til første mellompotatta, deretter 1 rør. M54 har 2 hele veien.

Spruddel:

Er faktisk to katter på M52tü/M54. En for syl 1-3 og en for 4-6. Et cat-back system er som navnet tilsier, fra katalysator og bakover. Skal du ha vekk katalysatorene må du skifte til grenrør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksos er i bunn og grunn veldig enkelt å bytte.

Den eneste virkelige utfordringa er fastrusta skruer/muttere i forbindelse med katalysator/andre deler du vil beholde. Disse krever ofte (mye) varme før de løsner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lars89 :) da vet jeg det å ;)

Ja problemet var jo de fastrusta skruene som sitter til katalysatoren. Der måtte det som sakt borres.. men det problemet må ikke alle få selvfølgelig. anlegget er ikke TUV godkjent pga det ikke er noen lyddempere der, men velger du sport, så følger det med lyddempere. De spør når du kjøper om du skal ha race eller sport. Velger du sport så blir det nesten ikke noe lyd før du runder 4-5k på turtallen fikk jeg beskjed om, og valget ble jo lett race da :) Skal prøve å få lagt ut lydklipp/film en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da får jeg nok gå for race fra kat og bakover, og heller ta vare på originaleksosen og bytte hvis det blir noe problem :) Kan jo sikkert prøve å finne noen som vil ta litt EU for meg og ;) Gleder meg til du tar film. Var bolt-on hele veien med alt av fester osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, alt er tilpasset og klart til din mod :) er skruene helt ødelagte så må du kjøpe nye, men det er null stress :) klemmer og div følger med :)

Skal prøve å få ordnet film i påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Se der ja, hørte jo den :) Hadde ikke vært mulig når du har varm motor og tatt film med litt ordentlig turtall så man hører den da? Gjerne film når du kjører forbi også og gir på litt og slikt :) Få det ut på youtube også, finner ikke noe bra filmer av dette der. Takk :D

Forresten, kan du sende meg en PM med info angående å sende til Sverige osv? Blir dyrt å kjøpe i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

anbefaler alle som vurderer å legge litt lapper på bordet å kjøpe Eisenmann. Supersprint er også å anbefale, men syntes lyden ble litt for sånn "snerr" føler mer 6'er lyd hos Eisenmann og er like morsomt å kjøre igjennom tunneler med vinduene nede og gi flatt jern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...