sierracossie Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Hei folkens. Jeg har blitt frastjålet en del ting i hus og hjem samt ting i garasje. Jeg kjøpte denne bilen av Kristian her på forumet. Se min signatur for bilder av bil også. Bilen er stjålet i tidsrommet 14.03.12 - 28.03.12. Tyvene har brutt seg inn i bolig først, dermed funnet nøkler til det meste av ting jeg eier. Hentet bil i garasje og enten hatt bil på transport tralle eller kjørt av sted. Jeg holder til i skien i Telemark. Jeg har også blitt frastjålet nøkler til andre kjøretøy. Nevner også at det har blitt stjelt en yamaha YZF R1 med reg. nr. UC 5673 Sykkelen er blå og er en 2000 modell. Lett gjenkjennelig på effektanlegg fra two brothers racing, samt et spesielt undertray. Det er også byttet ut mye detaljer på sykkelen slik som blå alu, bolter, muttere, skruer, styrelodd, styredemping, ++ Legger ut bilder her også fra siste gang det ble tatt bilder av bil og sykkel. Det er slik de også så ut da de ble stjålet. Kontakt meg på PM eller tlf 95158451 hvis du har noe å bidra med slik at disse kan bli funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Skal holde øyne åpne, og si dette vidre til alle bekjente! Utrolig trasige folk som driver med slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Det der er ikke noe det er mye av så tror nok det er ganske så lett gjenkjennelig.. kjipt :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 NEI!!!!!!! Er det mulig!!! Mitt værste mareritt dette! Faen i helvette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Har sendt ut etterlysning blant alle mine kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 selvfølgelig skien holder selv til i porsgrunn å fikk en crf450r frastjålet i fjor sommer, ramme her nede. Skal seie ifra om dukker opp noe.. stadig det dukker opp noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Fy faen, er det virkelig mulig... Hvor mange kjeltringer finnes det i området?! Jævla pakk! Dra ut i byen og se hvem som IKKE er ute og råner. De er sikkert hjemme og demonterer DIN bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Fy faen! Sånn fol skulle f**nneg hatt juling!!!!! At det går an ta noe sånt blir så forbanna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Faen.. begynner virkelig å tenke på hvor enkelt det er å hente biler via bimmers? Noen som har tenkt samme tanken som meg ang s14 motorene i rally og RC. hvor kommer dem fra etter hvert som di havarerer? Jeg påstår ikke noe som helst, men man kan begynne å lure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Nei fy.. Sykt leit, skal holde alle ører og øyne åpene.. Håper du finner igjen de og får bura inne idiotene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Faen.. begynner virkelig å tenke på hvor enkelt det er å hente biler via bimmers?Noen som har tenkt samme tanken som meg ang s14 motorene i rally og RC. hvor kommer dem fra etter hvert som di havarerer? Jeg påstår ikke noe som helst, men man kan begynne å lure For de som vil dette her er det jo nokså enkelt siden mange her inne legger ut bilder av bilen sin,hvor de kommer fra, at bilen kankje står i en garasje hos en venn, hvor den garasjen er osv! Blir da helt klart letter for de som vil stjele noe. M-biler er vel en del mer vanlig at blir stjælt, så til dere som har en slik biltype som er utsatt for tyveri, tenk på hvilke info dere legger ut For all del, sikter ikke til trådstarter. Håper du finner bilen din i god behold. Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 fyflate så kjipt! de aller flestes mareritt dette!! kjett å si dette men mest sansynelig er dette på godvei nedover mot øst-europa nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Off... dette var ikke kjekt å lese... får håpe du finner bilen og sykkelen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Uff, utrolig leit og trist lesning Bare ett lite tips til folk som jobber offshore og selger bilene sine samtidig: Om dere absolutt må skrive at dere er borte fra dato til dato sett bort bilen, er jo fritt frem for tyver å både ta hus og bil når di veit at huset står tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Nå har jo ikke denne bilen vært noe salgsobjekt. Og ikke har jeg opplyst at jeg har vært borte i tidsrommet heller. Grunnen til at tråden er lagt inn her er fordi jeg ikke kunne finne noe tyveri forum å legge den under. Og tidsrommet bilen ble borte er mellom 14.03 - 28.03.12 Dette pga jeg var på jobb. Men er jo ikke bare bilen og motorsykkelen som har blitt borte heller. Det har vært innbrudd i huset mitt også. Så de har tatt med seg verdier for store summer. Så bare så missforståelsen er oppklart. Dette var IKKE en bil som skulle selges!! Ikke sykkelen heller. Og ikke mine eiendeler!! Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå