bmwgrace Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Er vel langt nede i Øst-Europa de her nå:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Skal sette opp IP kamera som dekker gårdsplassen her selv, men det i seg selv er jo ikke nok for å forhindre innbrudd/stjeling. Man behøver alarm med noen skikkelig sirener som utløser alarm på litt utradisjonelle måter og som ringer opp din mobiltelefon automatisk. Om man feks. har en inngangsdør til garasjen kan en måte være å lage til en bryter på dørhåndtaket etc. så om noen rører dørhåndtaket utløses alarm feks. Samt magnetkontakter og glassbrudd på dører og vinduer og port. Har for vår egen del i huset montert lysdioder flere steder i huset som lyser når garasjeporten står åpen. Da glemmer man aldri heller å kjøre ned porten når man feks. kommer hjem fra jobb på tom mage. Porten kan også betjenes med brytere rundtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har hunder, selv om de er små, så bjeffer de noe sykt bare det rasler i grusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Faen.. begynner virkelig å tenke på hvor enkelt det er å hente biler via bimmers?Noen som har tenkt samme tanken som meg ang s14 motorene i rally og RC. hvor kommer dem fra etter hvert som di havarerer? Jeg påstår ikke noe som helst, men man kan begynne å lure Rally og RC er nok ganske seriøst, Gatebil derimot.....der er det jo ganske mange DYRE biler og motorer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Sporten er serriøs, men tror nok ikke alle innen sporten er like serriøse på hva som er ditt og mitt Gatebil ja, huff det er jo bare sorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jeg har vært mekaniker i Rallycross i flere år men har aldri hørt om noen som handler med tjuvgods, men jeg blir litt skeptisk når jeg ser 18-19 åringer på Gatebiltreff i en gammel sliten BMW med motorer som koster en halv årslønn, selvfølgelig så er det ikke alle som er uærlige men jeg tror nok det er en del utstyr om ikke er helt etter boka her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jeg har vært mekaniker i Rallycross i flere år men har aldri hørt om noen som handler med tjuvgods, men jeg blir litt skeptisk når jeg ser 18-19 åringer på Gatebiltreff i en gammel sliten BMW med motorer som koster en halv årslønn, selvfølgelig så er det ikke alle som er uærlige men jeg tror nok det er en del utstyr om ikke er helt etter boka her Har tenkt tanken selv av og til. Guttevalper med ekstrembygg der det tilsynelatende virker å være pøst mange mange hundre tusen i. Er lett å begynne å spekulere i hvordan man da har fått dette til uten å være sossesønn eller kjeltring. Greit nok, noen klarer jo å få seg godt betalte jobber tidlig i arbeidskarrieren, men tror ikke dette gjelder alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Hei folkens. Har dessverre ikke funnet igjen bil eller motorsykkel. Men jeg har jo hørt diverse rykter uten at jeg skal utdype disse. Det jeg vet er at det finnes veldig veldig mye drit i bilmiljøet i Grenland. (porsgrunn/skien og omegn) Og det som irriterer meg mest er at folk slipper unna med dette. Min bil og motorsykkel er ikke det første disse folkene har gjort. Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe noe fra forumet her hvis de ikke kan si hvor ting stammer fra og en gyldig bakgrunns sjekk. Det er veldig mye tyvgods i omløp dessverre! Så bruk hodet folkens! Ikke kjøp tyvgods for å finansiere bilene til de forbanna kjeltringene som tar fra andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Trist å lese... Angrer på at jeg solgte den når det er sånn den endte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Trist å lese... Angrer på at jeg solgte den når det er sånn den endte. Planen min som jeg fortalte deg den gangen Kristian, var at dette var en bil jeg skulle ha som samleobjekt. Utrolig flott bil som dessverre ikke fikk stå i fred. Nå er jo Skien/porsgrunn beryktet for "flisete" BMW miljø også. Men dette var alt annet mine planer for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ja jeg vet du tok godt vare på den. Er på tide at noen setter en stopper for de kjeltringene i skiens område! Ennå godt at vingebilen fikk stå ifred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 De hadde nok tatt den også hadde bilen vært til å trille. Men de rasket med seg girkasse, bremser, eksosanlegg ++ til vingebilen også. Lett å ta med seg siden bilen sto i atomer. Så de er noen forbanna svin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 virker jo som om du vet hvem som tok alt, det må nesten være mer provoserende enn å gå i uvisshet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Håper du finner tingene dine igjen. Det der er faktisk det værste som kan skje noen med litt bildilla:/ Jeg hadde blitt så fra meg hadde dette skjedd meg. Og jeg har mere troen på noen lokale langfingra folk enn øst europere. Ønsker deg alt hell med å få tingene tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 heldighvis veit ingen hvor bilene våre er, og når de kjøres er jeg sjeldent mer en 50 meter unna låst bil. ja, vi bor i kremen av alt godt. grenland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå