Olav1 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Som sagt i en tidligere post er jeg ny eier av en 520i e34... Vurderer å få den lakkert, alt etter hvor mye jeg må betale for det. Noen som kan gjøre dette priv? eller vet om noen som er billige?! skjønner ikke at folk tar seg råd å lakkere på værksteder. sinnsyke priser.. setter pris på om noen vet eller har tips. Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic. Vennligst les forumreglene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav1 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Noen som vet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Hei Hvor i landet holder du til da? Eirik nils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Hvor langt er ett tau? Spørr deg rundt i nærmiljøet, er alltid noen som sprøyter. Er ikke noen mening i å reise halve landet rundt for å få lakk på bilen, da kan du like så godt få det gjort på lakkverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav1 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Hvordan kan du si at det ikke er noe mening i det? Kanskje jeg har sjekka ut her hvor jeg bor. Ganske liten plass det skjønner du. det går an å bevege seg litt vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Hvor i landet bor du er et spørsmål lenger opp her..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 du må betale alt fra 6-50 tusen. alt avhengig sted, kvalitet, forarbeid, fargevalg osv. Det burde utdypes bedre av deg, vi er da ikke synske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå