Gå til innhold

sko? hold deg langt unna disse nettsidene!!!!!!


ibocan92
 Share

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle lage en tråd her ang mitt svindel opplevelse med en nettside som sammarbeider eller blir styrt av samme person.

handla sko til dama fra skoinorge.eu og fikk aldri noe sko, betalte cash på nett nesten 800kr.

pengene gikk tydligvis rett til www.acrosstoday.com så jeg mener skoinorge.eu/acrosstoday.com/skooslo.net er av en person som driver stor svindel.

samme dag pengene gikk ut av min konto så fikk jeg melding på nettsiden om at skoen jeg bestilte er tomt på lager når det var 200stk på lager den dagen jeg laga ordre.

kundebehandleren heter Linda på skoinorge.eu og på skooslo.net har en kvinne handla og nevnte at kundebehandleren het Linda, se på tv2 hjelper deg;) der jeg begynte å forske på den møkka nettsiden.

har sendt en haug med meldinger til der jeg handla og til di to andre også. INGEN SVAR på 3 uker nå:( og all tekst på nettsiden er oversatt fra engelsk til norsk på skoinorge.eu og skooslo.net

dro til banken og det virket håpløst utenom å annmelde til politiet som aldri får hue ut av rævva og fikser slike krim. men heller driver med ungdommer som møtes og viser fram bilene sine:P

er bare å komme med ideer om ossen man kan løse dette. men jeg lagde denne tråden bare så det blir spredd rundt slik at fler ikke blir svindla;)

ikke la deg bli frista til de lave prisene;) er enten svindel eller falske varer.

her er linken til tv2 hjelper deg: http://www.tv2.no/underholdning/hjelper ... 17486.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anmeld saken. Kommer det nok anmeldelser inn så ser de på saken.

Å klage på at politiet ikke gjør noe med saken hjelper lite om alle tenker slik du tenker.

Her jeg bor var vi veldig plaget med utlendinger som stjal diesel fra gravemaskiner og lastebiler om natten. Når omsider politiet ble blandet inn sa de at de måtte få vite om hver gang det skjedde. Når det skjedde nok ganger så åpnet politiet en etterforskning og det ble fort slutt på dieseltyveriet. Samme må du og andre gjøre når dere blir utsatt for ulovligheter som svindel/tyveri.

Du har jo dokumentasjon på at du har betalt til en konto. Denne kontoen må ha en eier som kan bli gjort erstatningspliktig.

Å blande politi som driver med etterforskning med UP blir hvertfall feil. UP har ingenting med slike saker som du nevner her. Dog heller ikke narko eller noe annet enn akuttsituasjoner og kontroller av biler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anmeld saken. Kommer det nok anmeldelser inn så ser de på saken.

Å klage på at politiet ikke gjør noe med saken hjelper lite om alle tenker slik du tenker.

Her jeg bor var vi veldig plaget med utlendinger som stjal diesel fra gravemaskiner og lastebiler om natten. Når omsider politiet ble blandet inn sa de at de måtte få vite om hver gang det skjedde. Når det skjedde nok ganger så åpnet politiet en etterforskning og det ble fort slutt på dieseltyveriet. Samme må du og andre gjøre når dere blir utsatt for ulovligheter som svindel/tyveri.

Du har jo dokumentasjon på at du har betalt til en konto. Denne kontoen må ha en eier som kan bli gjort erstatningspliktig.

Å blande politi som driver med etterforskning med UP blir hvertfall feil. UP har ingenting med slike saker som du nevner her. Dog heller ikke narko eller noe annet enn akuttsituasjoner og kontroller av biler osv.

håper det nytter å melde til politiet:) skal sette sammen dokumenter å dra ned til lensmannkontoret her i lørenskog.

som staten setter opp avgifter osv så er det ikke rart at folk som tørr å drive tyveri osv gjør det dem gjør;) er ikke riktig å stjele men staten trigger til det som dem setter avgifter på alt.

jeg trodde de folka som driver diesel tyveri stjal fra stasjoner jeg? har hørt om det bare. men er det bekrefta at det er utlendinger eller bare tipper dere at det sikkert er utlendinger som driver slikt?

jeg er tyrker som er født i norge, bryr meg ikke om det var virkelig utlendinger som gjorde det bare lurer på om det er bekrefta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte du via PayPal?

jeg tror det var paypal. pleier å bruke paypal når jeg handler på ebay vertfall:)

har dem noe svindel forsikring?

Ja, har du betalt med PayPal så kan du åpne en sak der. Pleier som regel å få igjen penger da. Jeg har gjort det før i ca. samme situasjon som deg, og jeg fikk tilbake pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, stemmer som Evenol sier, Paypal har fokusert veldig på slike saker, de finner ut av slikt, og stenger salg av ipadresse til bruker som har svindlet, og får dermed ikke lov til og opprette salg igjen.

Veldig lurt og sende inn klage, så vi holder alle svindlere ute fra Ebay.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte du via PayPal?

jeg tror det var paypal. pleier å bruke paypal når jeg handler på ebay vertfall:)

har dem noe svindel forsikring?

Ja, har du betalt med PayPal så kan du åpne en sak der. Pleier som regel å få igjen penger da. Jeg har gjort det før i ca. samme situasjon som deg, og jeg fikk tilbake pengene.

av usikkerhet så prøvde jeg å lage en ny ordre og gå frem til betaling for å være sikker på hvilken metode jeg brukte til betaling men så står det: bekreft din ordre. takk! vis jeg da trykker bekreft så kan det hende di har kort infomasjonene mine lagra alerede og trekker automatisk....:S tørte ikke å trykke bekreft der as:P

på dnb banken nevnte han fyren at det kan hende dem har i skjul laget kontrakt på månedlig betaling av den summen jeg betalte for sko som aldri dukket opp. så jeg bestilte nyttkort på stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...