Utvilsomtdenbeste Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Hei! Så nå har jeg endelig fått benket meg ned forran PCen og satt meg til og skrive en liten tråd om bilen min. Kjøpte denne bilen for et år siden nå, en BMW E39 2000 mod! Bilen har foreløpig rullet 250 000km men har vel egentlig ikke tatt noe skade av det enda, sett bort ifra noen små skjønnhetsflekker her og der Selvom jeg kanskje ikke har vært så altfor aktiv her på forumet, så betyr det ikke at jeg ikke har holdt et lite øye med alle de andre E39-trådene her inne. Kan vel med en gang si at jeg har stjelt en haug med idèer fra folk her inne, med ting jeg har gjort, og skal gjøre i fremtiden (eller så fort pengene strekker til, heh) Ting som er gjort på bilen: Karbonfolie på interiørlistene Innoparts speedometerskive Nye skilt Aluringer Angel eyes ettermonteringsett (bare midlertidig til jeg får skrapet sammen noe cash til noen nye lykter etterhvert) Shadowline folie(Denne er ikke helt ferdig enda) Har også en fin smørbrødliste om ting jeg har planer om etterhvert: M frontfanger M bakfanger Speil Sorte nyrer Karbonemblemer over alt Senk Leppe på bakluka Nye lykter Sote rutene Kommer sikkert en del mer etterhvert, men det tar jeg som det kommer! Her er da et par bilder av gliset mitt, som jeg hadde en liten photoshoot med tidligere idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Fin bil ja blir bra med planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utvilsomtdenbeste Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Fin bil ja blir bra med planene dine Takk ja får håpe det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå