Halvardhog Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 kan noen hjelpe meg med der? er det bare å bytte pære til led diodene?
Halvardhog Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Takk for svar kan du sende en link der man bestiller pærer?
Reef89 Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 eller her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... Categories
Halvardhog Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Takktakk! Tok ut pæren nå, har sjekket Statoil og et lokalt verksted, men de hadde selvsagt ikke pæren. 12V 10W Halogen. Får innom mekonomen og sjekke i morgen da.
Halvardhog Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Da er det fikset! nå fikk bayern igjen øynene
sbt Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Hei! Var det enkelt å ta ut pæren? Jeg har selv en 2008-mod. og tenker på å bytte til LED Angel eyes.
Halvardhog Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Hei! Ja, det var lett, bare å skifte en liten pære men der trangt som F***..
Junior High Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Hei, litt artig å lese, sitter med samme problemet selv. Så lurer på hva denne pærer koster evt om du hadde giddet å tatt ett bilde av hvilken pære som må skiftes, manualen er på tysk så sliter litt med å forstå den på forhånd takk for svar.
ivame Skrevet November 20, 2015 Skrevet November 20, 2015 Noen som har tips til hva en kan gjøre når det ikke er spenning inn på pæreholderen?
Reef89 Skrevet November 20, 2015 Skrevet November 20, 2015 Noen som har tips til hva en kan gjøre når det ikke er spenning inn på pæreholderen? Sjekket alle sikringer? Rasle litt på ledningene i lykten og se om du får lys/spenning. Erfaringsmessig så kan det bli dårlig kontakt nedi der over tid.
ivame Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 Sjekket alle sikringer? Rasle litt på ledningene i lykten og se om du får lys/spenning. Erfaringsmessig så kan det bli dårlig kontakt nedi der over tid. Det lyser på venstre side, så jeg regner med at det ikke er sikringen. Før har det hjulpet å rasle litt med ledningene, men nå er det ikke spenning på ledningen inn mot pæreholderen. ledningene går sammen med mange andre, så de er vanskelig å følge. Det jeg lurer på er hvor høyre og venstre skiller lag. De må vel ha felles sikring og rele? Hvor sitter evt releet?
Reef89 Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 Har du sjekket alle sikringer da? og relé, om noen er brent. Sjekke kontakten/e på lykten om det er korrosjon eller vann, samt ledningsnettet inni lykten. Om det ser greit ut så kommer jeg ikke på noe annet enn at du faktisk må bite i det sure eple og følge ledningen/e til første skjøt, splitter etc. ivame reagerte på dette 1
ivame Skrevet Januar 5, 2016 Skrevet Januar 5, 2016 Takk for innspill. Det jeg da lurer på er hvor releet sitter, og om det kan være ett rele for hver side, evt en kontakt på releet for hver side?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå