Kristiansan'årn Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 går det med delbetaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Spørs hva du har det da. Men har sendt forespørsel på nye pensko til vogna, så det er egentlig kroner som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 snakker om kr ja, altså delbet i kr. er bare at de felgene er et par månedslønninger for meg ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Du får spare opp kr, så kan du jo kjøpe de senere i vinter. Nedbetaling er det dårlig med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 er snakk om kontrakt her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Nei, det hjelper ikke. Da blir det renter isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 haha, da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Flere bilder? På bil og hver for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Kan prøve å få tatt flere bilder i jula. 25000,- er bydd, men de slippes ikke for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Å smæse, din gnetpung rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Det bunner vel mest i at jeg ikke vil selge dem. Forrige budet jeg takket nei til var vel 25000,- pluss et sett med 18" BBS RSII fra samme budgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Herregud, bud på 18000 og lignende.. Nå må evt kjøpere bestemme seg, for nå trekkes de snart fra salg, så jeg slipper skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Makan t frækkhet!!! Trekk salge å lætt dem kjøre gs replica:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Valse bak på E39 her regner jeg med? Hadde vært rått på M5`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Neida, ikke nødvendig på M5 iallefall. Kjører uten vals på touringen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå