Kai-P. Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Jeg har bestilt meg en no-name multimediaspiller til min E39 på Ebay. Av ren nysgjerrighet; er det noen som kan identifisere denne? Evnt noen som allerede har kjøpt en som vil dele erfaringer? Link til spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Det der er vel denne met en annen front? http://en.hualingan.com/html-en/product ... i+MP3.html Googler du Hualingan + E39 finner du sikkert mye info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Takker, S. Hafsmo! Det kan tyde på at dette faktisk er en Hualingan-spiller med annen front. Snoket litt rundt på forumet i går kveld og fant denne linken postet av Haug523. Da har jeg et navn til å google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Det der er en szenco spiller, det ser du om du sammenlikner bildene fra nettsiden deres med ebay siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå