Rasperformance Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Noen som har vært borti Vi-PEC V44 som bor i vest agder ell noe ? Har litt tull med en E30
Haakjin Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Vet morty999 er flink på det sprute , men vet hverken hvor han bor eller hva/hvor vest agder er (a)
Rasperformance Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Vet morty999 er flink på det sprute , men vet hverken hvor han bor eller hva/hvor vest agder er (a) hehe nei d er sørpå et stykke til han
Rasperformance Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Hvor kjøpte du spruten?.. Frode G ehm då må jg sjekke i papirene va montert når jg kjøpte bilen....
Frode G Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Når du har sjekket dette, så spør du de som har levert den.. Frode G
Rasperformance Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Når du har sjekket dette, så spør du de som har levert den.. Frode G D e klart æg kan jør d
KalMar Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Hei. Jeg har dette på min e30 Kan sikkert være behjelpelig med å se på dette for deg. Har du bredbåndslamda på bilen ? hvilke dyser, tenning etc er byttet på motoren? jeg holder til i ved Søgne, så det er ikke så langt unna
Kvasi Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Noen som har vært borti Vi-PEC V44 som bor i vest agder ell noe ?Har litt tull med en E30 Litt tull, forventer du å få kvalifisert hjelp altså?
Rasperformance Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Noen som har vært borti Vi-PEC V44 som bor i vest agder ell noe ?Har litt tull med en E30 Litt tull, forventer du å få kvalifisert hjelp altså? fovente ikje noe var bare et spørsmål vist noen har peiling å bor i nærheten å har lyst å hjelpe til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå