TheEspenK Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Etter å ha søkt en del rundt på bimmers. Faktisk en god del, fant jeg ingen tilsvarende innlegg og innser at jeg burde ventet til noen ba om infoen. Siden det hevdes både litt av hvert fra forståsegpåerne filosoferer jeg rundt det. Mange sier I dag at et menneskets første reaksjon ofte er den riktige. Dette er nok en sannhet med modifikasjoner da den egentlig gjenspeiler deg som menneske. MAO På seg selv kjenner en andre. Til hylle og dere andre som handler bil på nevnte måte, jeg hadde faktisk tenkt å henvise til samme innlegg. Selv har jeg ingen intrese av å gjøre meg til uvenn med de jeg ikke kjenner å oppfører meg deretter, også ved bilhandel. OG! Hva får dere til å tro at jeg prutet på bilen, jeg nevte ingenting på pris annet enn mitt budsjett? Til dere andre. Takk for opplysende og ja jeg som alle tar det med meg men pussig nok står det også nå en kjøreklar IX på finn til mitt budsjett. Dog feil gir. Ærlig sagt var det oljelekk ved drivaksel-feste som stoppet meg da jeg ikke fikk satt det vekk I den farven som ikke er populær men måtte lite på verksted. Jeg kommer forøvrig ikke til å svare på flere innlegg i denne tråden Det er neppe noe ukjent faktum at den som har minst å si, først går tom for ord!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Er da vel ingen ting i veien for å prute på en bil/gjenstand/tjeneste uansett hva eier/tilbyder måtte mene den er verdt. Det er markedet som til enhver tid bestemmer prisen på en vare eller tjeneste, så om man ønsker å betale sum x, og foreslår dette for eier ser jeg ikke noe problem. Selger kan på sin side forbeholde seg retten til å avvise ethvert bud. At det er flere alvorlige feil på en bil med tilsynelatende lav utropspris er imidlertid ikke overraskende. Det kan derfor være fornuftig å starte en eventuell budrunde litt tidligere i besiktigelsesprosessen. Personlig tar det meg svært kort tid å finne ut om en bil er verdt å prøvekjøre eller ikke, selvfølgelig litt avhengig av hva slags bil det gjelder. Var noen litt ufine kommentarer i denne tråden. Ingen grunn til å utbasunere sine meninger på en så krass måte. Det fremstår som lite nyansert og intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Synes trådstarter hadde kun gode intensjoner med tråden. Bare det og gidde og sette seg ned og faktisk skryte av en bil han har vært og sett på, men til tross slo fra seg grunnet hans personlige evne til og reparere slike feil og mangler selv er vel egentlig en liten bragd i seg selv. Han legger også mer eller mindre klart frem at han IKKE har råd til og utbedre slike feil og mangler på verksted grunnet hans personlige økonomi tilsier at det blir feil prioritering i forhold til hvordan han selv fører sin pengebruk. Selvfølgelig måtte jo noen mer eller mindre sosialt tilbakestående personer vri dette til noe helt galt, og faktisk angripe trådstarter for og være en dekksparker og overivrig pruter. Bare det i seg selv er nok til og overse disse individene, noe som ikke er like lett for alle til enhver tid. Når det er sagt, så vil jeg igrunn bare takke trådstarter for ett fint innlegg i ett totalt sett flott forum, og vil si at dersom jeg var på utkikk etter en slik bil, så ville faktisk hans tråd opplyst meg om såpass mye om bilen i seg selv at jeg faktisk hadde dratt avgårde for og seriøst handle den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Synes trådstarter hadde kun gode intensjoner med tråden.Bare det og gidde og sette seg ned og faktisk skryte av en bil han har vært og sett på, men til tross slo fra seg grunnet hans personlige evne til og reparere slike feil og mangler selv er vel egentlig en liten bragd i seg selv. Så enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg kommer forøvrig ikke til å svare på flere innlegg i denne tråden Det er neppe noe ukjent faktum at den som har minst å si, først går tom for ord!!!!! Jeg ser ikke noe poeng i å diskutere med deg. Det bør kanskje også du tenke på eller ærlig bør du spare pusten til den oppblåsbare dokka di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei alle. Beklager sent oppmøte men varmetiden vi glir inn i oppfordrer jo til lengre turer. Etter å ha tråkket en del meter i skogen sier jeg ærlig at de siste innlegg varmet. Takk for at dere tok poenget med tråden og utrykte det mer enn hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå