Rasperformance Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Hvor stor åpning på pluggene bruker dere på en m20b25 med turbo?
T. Thøgersen Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Kommer litt an på åssen tenningsanlegg og åssen plugger du har bl.a.
Kvasi Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Jeg kjører med NGK BPR7ES og originalt gap, merker ingen indikasjoner på at jeg burdte gjort no..
Rasperformance Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 start med orginalgap om du ikke har problemer dn "kutter" når jg jir gass.. jo høyere gir jg har jo mer kan jg gasse på før dn tuller sg har msd tenning pluggtype vet jg ikje har ikje tatt ut å sett
Kvasi Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Hvis du ikke vet hvilke plugger som står i motoren er det garantert på tide å bytte de..
Rasperformance Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Hvis du ikke vet hvilke plugger som står i motoren er det garantert på tide å bytte de.. kjøpte bilen med plugger i så har ikje sjekket mn ska sjekke imåra prøver bare å finne ut litt før jg skal til å klore i bilen
OLEZZ Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Man merker ofte at bilen lugger når ladetrykket er som mest. Jeg har min åpning helt ned til 0,5mm. Men dette er noe man må prøve seg frem til.
Rasperformance Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Man merker ofte at bilen lugger når ladetrykket er som mest.Jeg har min åpning helt ned til 0,5mm. Men dette er noe man må prøve seg frem til. altså merker d så bra at du "detter" fram i sete smeller i eksos har ikje prøvd å hålle gassen å se hva som sjer mn kan prøve plugger jalfal først...har ikje sjekka noe enda hvilken type plugger kjøre du?
OLEZZ Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Jeg kjører BKR8EIX, men jeg tror mange har hatt suksess med BP7ES på m20.
Rasperformance Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Jeg kjører BKR8EIX, men jeg tror mange har hatt suksess med BP7ES på m20. okei da klasker jg nok i d å sr om dn blir fornøyd da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå