Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvorfor skal alle her ha stormende jubel og skryt oppi skyene for å gidde å skrive?

HVis du ser på "hovedsiden" der alletrådene listes opp ser du antall visninger av tråden..OVER 500!!! Folk følger med, men skriver ikke. Jeg har fulgt med hele tiden jeg, og syns det er kult at du går så grundig til verks, men ikke skrevet noe enda..

Men nå har jeg gjort det, og håper du forsetter å oppdatere., Alltid moro med nylakkert bil..

Skrevet
Meget bra arbeid! Skulle gjerne gjort det med min egen bil, men tekniske oppdateringer står i køen foran..

Oxford green er dessuten en veldig fin farge :)

Men hvorfor investerte du ikke i M-fangere?

Er også innkjøpt M-fanger med sorte tåkelys

Skrevet
Hvorfor skal alle her ha stormende jubel og skryt oppi skyene for å gidde å skrive?

HVis du ser på "hovedsiden" der alletrådene listes opp ser du antall visninger av tråden..OVER 500!!! Folk følger med, men skriver ikke. Jeg har fulgt med hele tiden jeg, og syns det er kult at du går så grundig til verks, men ikke skrevet noe enda..

Men nå har jeg gjort det, og håper du forsetter å oppdatere., Alltid moro med nylakkert bil..

Ikke stormende juble eller skryt [-X eller en bekreftelse/Forslag til forbedringer.Man blir liksom litt usikker på om folk bare klikker og snur i døra, for og si det på den måten.

Fikk da en fin påminnelse fra Clipictrial.

Jeg har dretet litt på draget med tanke på M-tech bakfanger.Det ante jeg ikke fantes en gang.

Troddet det var bare M5 fanger bak.Passer litt dårlig med kun 1 eksos.

Litt sent og forandre bakfangeren siden den er allerede ferdig grunnet

Tja sent og sent fru blom.Man kan jo kjøpe den ved en senere anledning

Skrevet

Til m-tech fanger frem.Samme innerskjerm?? men må ha ny lokari skjerm???

Trenger faktisk ny all plast under bilen. Motor og girkasse.Er det bare 2 deler under der??Altså kun 2 delenummer eller er det mere små plast deler man trenger??

Skrevet
Til m-tech fanger frem.Samme innerskjerm?? men må ha ny lokari skjerm???

Trenger faktisk ny all plast under bilen. Motor og girkasse.Er det bare 2 deler under der??Altså kun 2 delenummer eller er det mere små plast deler man trenger??

Kan man bruke gammel innerskjerm eller må også den byttes??

Skrevet

Kan bare bytte diffuser bak, til en med et eksosutløp. Er ingen annen forskjell på M-tech og M5 fanger bak.

Foran er det samme innerskjerm, men annen type lokari. Er forresten svindyr originale og uoriginal, rundt 800 fra Koed pr. stk, jeg bruker original siden de M-tech typene bygger så langt ned og har dermed kjørt i stykker to allerede..

Under har du to store deler ja. Den framre delen er også særegen på M-tech/M5.

Skrevet
Kan bare bytte diffuser bak, til en med et eksosutløp. Er ingen annen forskjell på M-tech og M5 fanger bak.

Foran er det samme innerskjerm, men annen type lokari. Er forresten svindyr originale og uoriginal, rundt 800 fra Koed pr. stk, jeg bruker original siden de M-tech typene bygger så langt ned og har dermed kjørt i stykker to allerede..

Under har du to store deler ja. Den framre delen er også særegen på M-tech/M5.

Supert takker 8)

Skrevet

2 lange kvelder med Håndpussing Først håndpusset med lang kloss og 400 papir så pusset enda en gang med mykpad 800 papir. I bilens lengderetning.

Derfor håndpusset er for et bedre sluttresulat.

Kontra maskin pussing (i følge lakksjef og Guru Romund k Bakken i Midt Norge Autolakk)

Dørene og pansret +bakfanger er ferdig grunnet M-tech fangeren blir bestilt i morgen tidlig fra GS.

Derfor så sen bestilling på denne var for og få full oversikt med ting man trengte.Siden frakten er på 700kr

M5 speila er på tur i posten.

Skrevet

Blir nok så jeg sveiser i hjulbrønnen fredags kveld. Fikk tak i denne hos Møre Bruktbildeler.

Fikk også kutte den ut selv om jeg ville.

Men fikk de til og kappe den ut og sende den i posten.

Gadd ikke og kjøre så langt bare for en 3 min jobb.

Skrevet

Skulle ha oppdatert med bilder men det får vente til i morgen kveld.Fuget ferdig dørene og lakkerte disse. pluss kanten rundt inn i dørgøtten på bilen.

Bilder kommer i morgen kveld.

Klokka gikk fort i kveld ble 02:30.Så må sove litt.Opp på jobb i morra klokka 06:00

Skrevet

Beklager kun iphone bilder.

Stort sett ferdig pusset med mykpad 800papir Selvfølgelig for hånd

pidczqj2f9gs0echluys.jpg

w2zwpszbd86iqusdvwmv.jpg

Måtte jo selvfølgelig pusse ned bak støtfangeren selv om det er latterlig :mrgreen:

u60x8qtnm5593syu51hh.jpg

Frisker også opp kanten der pansret ligger Her pusset ned

5pxqhqcsse53shuytl7l.jpg

901aq21c58hv9a09q0x2.jpg

Her er jo egentlig tabben da siden jeg ikke kjøpte M-5 bakspoiler :oops: Men en slik skal kjøpes. Siden man ikke driter penger får dette duge.

Her ligger i alle fall faenskapet ferdig grunnet. Pansret i bakgrunden ferdig grunnet

6p3hj2o2j0m7fbn518b1.jpg

Dørene ferdig Med ny fugemasse klar til 1 strøk med hissig Epoksy forsegling

(edit) glemte og skrive at alle dører blir innsprøytet med tektyl altså inni dørene spesielt ned mot kanten der skal det fylles helt opp til vinuet :mrgreen::mrgreen:[-o<

dwxbkyixtdhns76d61kk.jpg

Dørene fått et strøk med Epoksy forsegling

squha7sspsxbz27xi3b9.jpg

Dørene ferdig grunnet.Etter dette har tørket så ble dørene lakkert på baksiden 324 Oksfordgrønn Metalic ferdig med Klarlakk

gu50dghfzlmzttlll8hn.jpg

Tanklokket fikk et eget stativ :mrgreen:

fyieasq86y10tlq83cb0.jpg

Frisket også opp inni dørkarmen med ny lakk

qvfhx9n9x2uv1iyisyas.jpg

xk56hnfphmgkn9k006vx.jpg

Her legger Guru Romund K Bakken på klarlakk

ahljvobi61mu9mwpotz0.jpg

h5l66hiec6c17a7t9nzi.jpg

Her lurer han sikker på noe.Skjønner ikke hvorfor han ikke spør meg til råds hehe :mrgreen::mrgreen: (humor skader ingen) Når dette bildet var tatt var klokka 02:00 :mrgreen:

mm6ediefkecldvwuu9gx.jpg

Skrevet

Har kjøpt meg denne baklukespoileren i fra Rieger. Er dette fy fy eller er det ok. Litt usikker.

Den ligger klar, ferdig pusset og klar til lakkering.

Men ble litt i tvil :shock:

Dette er en E36 da men ser prikk lik ut

Harry eller ikke harry

ytkr1hrcegj0irmtluyl.jpg

Skrevet

Nye M-Tech lister på alle dører etc.Jeg vil ha disse lakkert i cosmos svart.Lakkereren sier at bilen blir kondem om disse blir blanke. :mrgreen::mrgreen:

Jeg er ikke enig.

Hva syns dere???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...