LasseEllingsen Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Hvorfor ikke m-bakfanger, når du først er i gang?
Lommelom Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Hvorfor ikke m-bakfanger, når du først er i gang? Har jo ikke noe godt svar på dette. Bortsett fra at alt koster jo penger Siden jeg ikke driter penger så blir dette utsatt til senere
Lommelom Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Da er dette kommet i hus M5 Speil klar for lakkering Også er dette kjøpt M5 bakfanger Kommer vel ut i uka håper jeg. Har en ny lakkert orginalbakfanger om noen trenger det.
Lommelom Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 BMW E39 Homelink Garasjeåpner er kjøpt inn
Lommelom Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Planen er og ta en tur til GS treffet 19 mai i Bud. Om bilen blir ferdig Ikke og stille ut nei. Men se på alle fine bilene som er stilt ut. Noen andre som har planlagt en slik tur. Treball/Balltre meldte seg på som turkamerat det blir trivelig
Bimmær Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Flott arbeid du har gjort med den ,blir jo flottere enn ny hehe.Keep up the good work .
Lommelom Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 Flott arbeid du har gjort med den ,blir jo flottere enn ny hehe.Keep up the good work . Takker for den
Lommelom Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 Grunnet sykdom kjerringa på sykehus å masse styr så har lite blitt gjort. Rekker nok desverre ikke GS treffet
Lommelom Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 Men dette er kjøpt inn svarte Senter emblem til mine nye 19" Og Svart panser 82mm og bagasjelokk 78mm emblem
Chris_325iM Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Ser ut som om dette blir veldig bra! Personlig aldri vært fan av oxfordgreen fargene, men bilen ser ut til å bli veldig pen
Ahagmann Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 BMW E39 Homelink Garasjeåpner er kjøpt innMorsom lesing og dette her, morsomt at du tar mye bilder underveis.... Kanskje du kan forklare og ta bilder av hvordan garasjeåpner ettermonteres?
HenrikV Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Jeg er dybt imponeret, virkeligt et flot arbejde. Dejlligt at se når man selv har en E39 i oxford grunmetallic
ervik Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Har ventet en stund på sluttresultater her nå Veldig bra gjennomført
m520 Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Utrolig moro å se en så detaljert tråd med masse bilder! Kan du legge ut bilder å forklaring etterhvert hvordan du gjør det når du skal ettermontere garasje åpneren?? Driver å ettermonterer en hel del på E39 min, for den er helt renska for utstyr, så skal ettermontere alt som ikke er alt for vanskelig;) Keep up the great work;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå