haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Er det diffen som ligger og bremset på det hjulet som spinner? Eller korsen ditte systemet funka.. Noen som kan forklare?
Peak Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Står litt her ; http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... ntrol.html
haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Takk!) da er det vell diffen da gjør e regning med:p
haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Er en del lyder som kommer når asc'en jobber, så jeg vet ikke om det er bremsene eller diffen:p ser bare at når jeg kika på dele NR så ar det forskjell på diff med biler med asc enn biler uten
Hawkon88 Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Det er bremsene som gjør jobben er jeg ganske sikker på.
SweetBMW Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Bremsene som gjør jobben ja. Diffen gjør ingenting.
haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Okei, takk folkens, da skjønna e ikke koffor det e forskjell på diff med biler med og uten asc:p
SweetBMW Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Spørs vel litt om de har speedoføler i diffen eller om de bruker ABS høyre bak.
haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Speedoen? Fartsmåleren? Der går ei kontakt til diffen ja
SweetBMW Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Da har du vel greia der antar jeg. ASC hjerne har en pin inngang for "processed wheel speed rear right" og de bruker ABS sensorer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå