Larsinnj Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Ja, jeg vet det Kan komme å hente det i morra Ja Eivind. Tror dette kommer til å bli en knallbra bil om en stund! Men blir ikke gjort noen ting før jeg kommer meg i skikkelig garasje, så jeg får holde på der. Tror ikke det er lenge til det går i boks..
Pedi Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Vognkorte ditt ligger i bilen min om du lurer på hvor det er! Gjerne et frekt spørsmål, men var det mulig å få en fotokopi på PM ellerno? Bare nyfiken
Larsinnj Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Skal se om vi får fikset det. Er kort av gamle typen da, så ser ikke hvordan det er med den typen de bruker i dag da.
635csi Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Har forresten et par kasser med smådeler til E21 som du skal få om du finner noe du trenger Men den er vel mere eller mindre komplett den delebilen din kanskje?
Larsinnj Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Får se når jeg henter den. Har jo ikke sett delebilen irl enda, men ifølge selger er den komplett foruten motor og gir. Tenkte ikke å plukke noe av den før jeg begynner å montere på caben. Greit å kan se hvordan ting skal være. Ser de melder fint vær og opptil 10 plussgrader utover neste uke, så må prøvd å fått hentet de da. Helland blir vel med, da han har lappen på henger. Må få rotet meg til å tatt den snart jeg og. Skulle forresten ha hatt ei bærebro til høyre side til 328'en og. Blir nav fra M3 nå, så skal bruke facelift broer.
635csi Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Dere må stikke innom på tur hjem når dere skal hente bilene da Er det andre måter enn å måle hjullager man kan finne ut om bærebrua er fra facelift skal tro?
Larsinnj Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Kan si fra når vi skal hente den. Nei, det har jeg ikke anelse om.
Jås Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Du som kjøpte denne altså..Grattis.. Hadde veeeldig lyst på den selv, men måtte bare innse at jeg verken har plass eller tid... Følger med på tråden vertfall, og ser frem til oppdateringer... Du får ha lykke til!
Larsinnj Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Gjorde det vettu! Disse vokser ikke på trær, å jeg har hatt lyst på skikkelig veteranbil lenge! Blir nokk som sagt en stund til det kommer noe særlig med oppdateringer da jeg ikke har noen plass å skru på enda. Har ikke fått rigget meg opp verksted, men har ganske bra med lagringsplass. Er en del som må gjøres før jeg kan begynne å skruve der, men håper å starte med det til sommeren nå.
helland Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 vi må prøve å få til det i neste uke, skulle hatt litt overtid også, satser på å få til litt av begge deler
RR-E21 Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Gratulerer med e21. Ringte selv på denne 5 ganger uten at eier tok telefonen. Dumt for meg, bra for deg Hadde veldig lyst på denne selv, har en e21 nå som jeg snart skal begynne på, men hadde en peters cab for noen år siden, så hadde lyst på denne. Lykke til med prosjektet.
HagenJR Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Grattis med et nytt spesiellt bilkjøp Her skal det følges med
Larsinnj Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Har hentet delebilen til denne nå forresten. Lekte litt med tanken på å sette i stand den og med tid og stunder, men det er å ta seg vann over hodet tror jeg. Pakningen til bagasjelokket er vel stort sett det eneste som holder sammen hele bakenden på bilen. Kan rikle bakplata 10cm tilsammen, å jeg trodde førerstolen var knekt. Viste seg at den bare hadde falt gjennom gulvet på ene siden! Så karosserimessig er dette ingenting å samle på, men understell og drivverk skulle være i noenlunde ok stand. Pluss at det er greit å ha noe å se etter når jeg skal sette sammen caben! Kalesjen er ikke i perfekt tilstand. Har sånn halvveis slått fra meg å bygge om til E30-tak da den mister såpass mye av originaliteten da. Så om noen vet om et firma som kan sy sammen ett nytt tak til meg, rop ut! Det er originale E21 Recaro stoler i delebilen, men forrige eier har pakket full bilen av alt mulig rart, så skumgummien er deformert og trekket har vel mer hull enn steder hvor det er bra! Må da være mulig å få lage nye puter av nytt skumgummi? De skal uansett trekkes opp på nytt i skinn, så trekket bryr jeg meg ikke så mye om. Måtte en ekstra tur på jobb i kveld nå, men skal prøve å få rydda ut av den i morra, å tatt ut interiør å knipsa noen bilder.
Larsinnj Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Bare å ta turen det. Har fri til fredag jeg! Kan godt ringe før du kommer, så jeg ikke er bort et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå