Pedi Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Bilder blir flott. Jeg har faktisk en E21 kalesje liggende, relativt grei stand...
Larsinnj Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Det hadde vel kanskje vært interessant! Du står på å bygge om til E30 tak? Er det rifter eller lappeverk på den da?
Pedi Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Jeg skal ha E30 tak ja. Tror nok gjerne at det var et hull akkurat ved "C" stolpen, der hvor rammeverket gnager inntil. Men VAR iallefall rimelig hel en gang i tiden...
Larsinnj Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Oki. Da må den jo uansett inn å bli fikset på, så da kan jeg vel kanskje like gjerne sende inn den jeg allerede har. Så får du ha en i reserve om du bestemmer deg for å ha E21 tak på din likevel. Noen tips til folk som er dyktige på slikt? Muligens høre med båtbyggere eller noe slikt?
HagenJR Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Oki. Da må den jo uansett inn å bli fikset på, så da kan jeg vel kanskje like gjerne sende inn den jeg allerede har. Så får du ha en i reserve om du bestemmer deg for å ha E21 tak på din likevel. Noen tips til folk som er dyktige på slikt? Muligens høre med båtbyggere eller noe slikt? Hellandsjøen Skinnsøm, de driver jo å lager kalesjer til båt
Larsinnj Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Ahh.. Trodde de bare dreiv med tøfler og slikt jeg! Får ta med meg taket å høre med dem en dag!
HagenJR Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Ahh.. Trodde de bare dreiv med tøfler og slikt jeg! Får ta med meg taket å høre med dem en dag! De gjør det også ja De har jo trekt opp noen puter til seter til folk i nærområdet
Larsinnj Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Stemmer det! Vet da om det når du nevner det nå!
helland Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 skulle hatt deg ett par tøfler i samme stil som kalesjen
Larsinnj Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Tror du det ja? Kanskje en kalesje i lysebrunt hjorteskinn hadde gjort seg? Har begynt for fullt å rive ut der jeg skal hode på med caben i vinter nå! Er ikke rare greiene som skal ut. En plog å litt forskjellig. Største er en vannvittig stor pose som kraftforet har vært lagret i. Selve posen fikk jeg ned i dag, å satser på å få ned reisverket i morgen. Etter det er det stort sett kosting og spyling som skal til før jeg kan sette opp bilen i "snurrebukken"!
Larsinnj Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Da har jeg fått fatt på girkasse til denne som passer på M20 og som har speedowire. Er vel 265 kasse tror jeg. Dogleg vertfall.
Rogern Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Ble litt nysgjerrig, så sjekka litt på nettet. Det jeg kan finne ut er at hvis kassen er pre 1981 heter den: Getrag 245/2 Etter 1981: Getrag 245/11 OO BJ Edit: litt lesning: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=1977
Larsinnj Skrevet August 14, 2012 Forfatter Skrevet August 14, 2012 Interessant.. Aner ikke hvilket år den er fra, men er vel enten sportskasse, eller "vanlig" dogleg med overdrive etter som jeg forsto av det på bmwe21.net. Har ikke sett noe på den etter jeg henta den, men var å fikk i gass og tråd til sveiseapparatet i dag, så blir forhåpentligvis litt sveiseupdates i nermeste framtid her! Spiller egentlig ikke noe spesielt rolle for min del hvilken av kassene jeg har, da dette ikke er noen racerbil uansett. Selger var vertfall sikker på at utveksling på 5.gir var 1:1, så hvis det blir mye turtall får jeg "justere" til det med en annen diff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå