Pedi Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Er spent på å se bilen under, for å se om den har det samme "fantastiske" cabavstiving/rammeverket som jeg har på min... Men 76 modell altså...? Samme som min det, litt spennende å se om den har høyere eller lavere chassisnummer enn min....
Larsinnj Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Det rammeverket ser du jo i det siste bildet. Ikke helt imponert over forsterkningene de har gjort med bilen..
Pedi Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Det rammeverket ser du jo i det siste bildet. Ikke helt imponert over forsterkningene de har gjort med bilen.. Ja, ser det nå - såg det ikke på telefonen... Jeg kommer til å erstatte det i sin helhet på min, helt annen løsning...
Lamek Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Cabben jeg kjøpte av Helland var første cabben jeg har kjørt.. Fytti for en geleklump.. Ville nok lagt inn litt mer avstivning om jeg var deg. Du har jo hele bilen nedplukket så det bør jo være en grei jobb.. Er det at bilen vrir seg som merke best under kjøring. Spessielt på humpete veier..
NBCustom Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 konge med e21 cab:) en kompis har en sånn en
Larsinnj Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Ja, hadde vel vært greit å forsterket litt ja, men er usikker på hvordan jeg kan gjøre det. Tårnstag foran og bak selvfølgelig, men hva annet? konge med e21 cab:) en kompis har en sånn en Kult! Mulig du får oppdrag å se litt hvordan diverse fester på taket osv skal gjøres når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå