jojr Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Bilen må stå ca 1 døgn da er den senket helt ned bak, åpner jeg en av dørene eller bruker fjernkontroll til lås, hever den seg (kanskje litt for mye) det går stort sett fint når man kjører men slipper seg ned ved stillestand uten motor. Hvor kan det være lekasje da. Hvor ligger pumpen til dette systemet, synes også den lager litt uvanelig brumlelyd
mbruer Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Pumpa ligger i reservehjulsbrønnen. Mest vanlige er at demperne lekker
jojr Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 takk får først prøve å titte litt på den, for min erfaring er at den ikke høres, men har nå en merkelig lyd når de aktiveres
Alpejohn Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hvis den blir like lav på begge sider, så er det vel ikke sannsynelig at det er putene som lekker? Fattern har lekkasje på eine puta og den blir merkbart lav etter et par timer, kun på venstre siden. Eller, hmm.. nå ble jeg usikker, kompressoren kan jo pumpe opp bare en side, så der er kanskje en egen krets på hver demper, og aldri noe felles.. Her står det alt om dette systemet, kan være greit å lese: http://www.e38.org/selflevel.pdf Air system starter på side 13. Kanskje der er noe som kan leke i kompressoren, som påvirker begge to, rart om begge putene/slanger skal begynne og leke samtidig, og like mye?
jojr Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 takk for tips, ja det er begge putene som siger samtidig, det tar ca halv annet døgn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå