Gå til innhold

BMW 325d e92 - Le-Mans blå, M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var innom AEC Top Auto og sjekka ut bilen nå, så veldig bra ut!

Var noe ripete ved førersiden, og litt slitt på skinnsete, så jeg har bestilt en SPA time til den for å fjerne dette! :)

Den blir mest sannsynlig hentet på torsdag denne uke.

Har forsåvidt mottatt alle deler utenom felg+dekk!

Beklager dårlig bilde, var på vei fra jobb, og det var mørkt + jeg hadde bare med iphonen.

Kommer bedre bilder med speilrefleks etterhvert :)

63ebb02o7a08x9uy45p8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en veldig pen bil. :) Ser frem til litt flere/bdere bilder.

Har også funnet dette, som jeg vurderer sterkt! Problemet er å finne noen som kan kode det i Norge :?

Om det kun er den pæresjekken du vil ha fjernet, kan du nok greie dette selv. Det finnes fine guider rundt på nettet, og det er ikke en spesielt komplisert operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig bilen hjemme i hus! :D

Hentet den på fredag, og har bare cruiset rundt i den etter det! Fantastisk bil!! :)

Har bare "rukket" og gjort en mod til nå, som er å skifte angel eyes'ene om til LED.

Noen bilder! :)

qpl22bm3vzxhzb0otyj8.jpg

jy0908rm0c0qzplgo24l.jpg

tf7zrg7kg8puxpts56aq.jpg

LED'en så veldig rar ut når jeg tok bildet med mobiltlfen. Ser bedre ut på de to siste bildene :)

npy29ubfgvtzkp1rtnqb.jpg

f2t81quk96n4p0a9r0dv.jpg

g68ob01wdtmpayjpfbn8.jpg

uxw0345w1e8v77xr79z7.jpg

Skal få satt på resten av delene så raskt jeg har tid!

Den kan bli knapp med en så herlig kjøremaskin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert carbon-grillen idag! :) syns det så bra ut!

Så skal resten monteres iløpet av neste uke, forhåpentligvis! :)

Alle bildene er tatt med mobiltelefon.

Før:

2204_5.jpg

Imens:

2204_4.jpg

Etter:

2204_2.jpg

2204_3.jpg

Så var jeg ute på en liten kjøretur med kvinnfolket :)

2204_1.jpg

2204_7.jpg

2204.jpg

2204_6.jpg

Noen som har har erfaring med å ta av modell-emblem? Er det bare å varme dem opp så går dem fint av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Har levert bilen ned til Bavaria her på Bryne, for å montere listen og diffuseren, og montere dekk på felger, så det blir skikkelig gjort! :-)

I tillegg har jeg bestilt LUX fra USA siden jeg er ufornøyd med de fra ekstralys.no, forferdelig service der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var både felger, list og diffuser satt på!

Har også vært en tur på treffet på Jærhagen, ligger tråd på Bilder-seksjonen om det skulle vær interessant!

Neste planer for bilen er å sette på LUX med matchende tåkelys (På vei ifra USA), i tillegg til å fjerne riper fra bilen (Forrige eier har ripet den ganske godt opp..)

Noen bilder:

IMG_4448.jpg

IMG_4584.jpg

IMG_4613.jpg

IMG_4617.jpg

IMG_4619.jpg

IMG_4625.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du trimmet bilen din forresten Fredrik 90?

Hørtes fristendes ut!

Ble visst gjort via Bavaria i sin tid av forrige eier, er en Hartge software! Dette er visst nok ikke mulig å få tak i lengre men både Autopower og ESS har tilsvarende software til en ikke alt for gal pris. ESS kan faktisk ta ut hele 285 hk og 600 nm av denne motoren men dette vil jeg ikke anbefale med tanke på driverkslitasje. Autopower CTC Stage 2 gir vel noe sånt som 270 hk og 550 nm, mens ESS har en litt mildere en som gir 231 hk og 500 nm.

Blir nok noe slik etterhvert ja!

Tenkte jeg skulle få noe til med TRF-Racing her på forumet. Virker som han har god peiling! :)

Fonruftig! Jeg har brukt TRF-racing og er MEGET tilfreds med både service og resultater! Anbefaler han langt foran disse store aktørene som egentlig ikke har peiling på hva de driver med!

Når det er sagt, gratulerer med en usedvanlig grom bil! Skulle jeg hatt ny bil hadde det blitt en liknende! Gratulerer, også må du ikke være sparsommelig med bilder! Senk, omprogrammering og noe flotte 19" felger så har du en suveren bil! Ville kanskje også prøvd å fikse litt på eksosen så man får fram godlyden litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst gjort via Bavaria i sin tid av forrige eier, er en Hartge software! Dette er visst nok ikke mulig å få tak i lengre men både Autopower og ESS har tilsvarende software til en ikke alt for gal pris. ESS kan faktisk ta ut hele 285 hk og 600 nm av denne motoren men dette vil jeg ikke anbefale med tanke på driverkslitasje. Autopower CTC Stage 2 gir vel noe sånt som 270 hk og 550 nm, mens ESS har en litt mildere en som gir 231 hk og 500 nm.

Blir nok noe slik etterhvert ja!

Tenkte jeg skulle få noe til med TRF-Racing her på forumet. Virker som han har god peiling! :)

Fonruftig! Jeg har brukt TRF-racing og er MEGET tilfreds med både service og resultater! Anbefaler han langt foran disse store aktørene som egentlig ikke har peiling på hva de driver med!

Når det er sagt, gratulerer med en usedvanlig grom bil! Skulle jeg hatt ny bil hadde det blitt en liknende! Gratulerer, også må du ikke være sparsommelig med bilder! Senk, omprogrammering og noe flotte 19" felger så har du en suveren bil! Ville kanskje også prøvd å fikse litt på eksosen så man får fram godlyden litt :)

Godt å høre! :) Blir nok å avtale en tur opp der når det blir litt mer tyngde i lommeboka!

Jeg håpte nå de nye 19" felgene jeg hadde satt på var flotte nok! :lol:

Senk sitter jeg og funderer på, har veldig lite peiling på det, så tar gjerne imot tips!

Vet hvertfall at jeg ikke kan ha noe megalavt, med tanke på plassen jeg bor, men vil ha det lavere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble noe tull i posten over her!

Uansett, har ikke fått gjort så mye med bilen i det siste da jeg venter på deler.

Har også bestilt senkeskåler som jeg skal ha på fremme, som skal senke 10-20mm, som får holde til nå.

Skulle gjerne hatt den lavere, men skal begynne på BI i Kristiansand til høsten, så er usikker på hvordan veiene blir der nede!

Hadde nettopp en liten vask av bilen, så her er et lite bilde:

IMG_4667.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...