Gå til innhold

BMW 325d e92 - Le-Mans blå, M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for raskt svar, var i kontakt med Håkon? hos partsandretards for ca et år siden. Dengang fantes det ikke senkeskåler til e92 med m-sport understell. er det synlig forskjell mener du ved bare 10 mm senk :)

Litt usikker på hvor merkbart det var, hadde jeg gjort det om igjen tror jeg at jeg heller hadde kjøpt fjærer :P

Snakket med en som sa at de skulle passe, which they did! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det BMW treff på Sirevåg imorgen! Skal bli kjekt :)

Får ikke vasket bilen min skikkelig da jeg har lugget i senga i hele dag, så det suger litt men.

Leverer også bilen på lakkering den 21 før jeg reiser på ferie til Paris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst gjort via Bavaria i sin tid av forrige eier, er en Hartge software! Dette er visst nok ikke mulig å få tak i lengre men både Autopower og ESS har tilsvarende software til en ikke alt for gal pris. ESS kan faktisk ta ut hele 285 hk og 600 nm av denne motoren men dette vil jeg ikke anbefale med tanke på driverkslitasje. Autopower CTC Stage 2 gir vel noe sånt som 270 hk og 550 nm, mens ESS har en litt mildere en som gir 231 hk og 500 nm.

Blir nok noe slik etterhvert ja!

Tenkte jeg skulle få noe til med TRF-Racing her på forumet. Virker som han har god peiling! :)

Fonruftig! Jeg har brukt TRF-racing og er MEGET tilfreds med både service og resultater! Anbefaler han langt foran disse store aktørene som egentlig ikke har peiling på hva de driver med!

Når det er sagt, gratulerer med en usedvanlig grom bil! Skulle jeg hatt ny bil hadde det blitt en liknende! Gratulerer, også må du ikke være sparsommelig med bilder! Senk, omprogrammering og noe flotte 19" felger så har du en suveren bil! Ville kanskje også prøvd å fikse litt på eksosen så man får fram godlyden litt :)

Godt å høre! :) Blir nok å avtale en tur opp der når det blir litt mer tyngde i lommeboka!

Jeg håpte nå de nye 19" felgene jeg hadde satt på var flotte nok! :lol:

Senk sitter jeg og funderer på, har veldig lite peiling på det, så tar gjerne imot tips!

Vet hvertfall at jeg ikke kan ha noe megalavt, med tanke på plassen jeg bor, men vil ha det lavere! :-)

De var flotte nok, jeg fikk ikke med meg de siste bildene med de nye felgene på :) Følger med, og har lest hele tråden :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Haha, ble litt småforvirra der ja! Bra du følger med! :)

Har skjedd litt i det siste, har lakkert riper rundt om kring, så bilen er veldig strøken nå!

Vært på tur til Danmark, og er nå på hytta, så har vært en del kjøring, skal se om jeg får posta noen bilder etterhvert! :)

Må få polert bilen opp på ny etter lakkeringen, så det skal bli bra!

Nærmer meg chip og nå, kjenner savnet etter litt mer guff, når man ved motoren har så mye potensiale! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...