JIMVP Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 viffta driver å skrur seg på fullt og tilbake på innstillt fart. når den finner på å skru seg på fullt tok jeg å skrudde av vifta. men den fortsatte på fullt selv om at spjeldene lukka seg virker som at det er kontaktfeil en plass. men tenkte bare å forhøre meg her om noen her vert borti noe lingnende. kan kansje være en styringsbox eller noe som har tatt kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 viffta driver å skrur seg på fullt og tilbake på innstillt fart. når den finner på å skru seg på fullt tok jeg å skrudde av vifta. men den fortsatte på fullt selv om at spjeldene lukka seg virker som at det er kontaktfeil en plass. men tenkte bare å forhøre meg her om noen her vert borti noe lingnende. kan kansje være en styringsbox eller noe som har tatt kveld? Da er det nok motstanden på vifta som er gåen. Om du hadde søkt på forumet hadde du funnet mange tråder på dette problemet. Vist vifta lever sitt eget liv, og går på samme hastighet uavhengig av hva du stiller vifta på, eller fortsetter og gå etter du stopper bilen. Her er en DIY: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393 For mer info søk etter "Bmw e39 FSU" på google. Jeg ble anbefalt og kjøpe denne orginal, da det er veldig sensitiv elektronikk, og må være av god kvalitet, ellers kan den ryke etter et par måneder igjen. Men det gjør du som du vil, GS har den på tilbud til 8-900,- nå (Orginal) PS: Jeg kan ikke garantere at det er dette som er problemet, men det er den mest gjentagende feilen når vifta oppfører seg rart. Har bytta den selv siden vifta mi pulserte etter start, gikk etter bilen ble stoppet, og av og til konstant hastighet uavhengig av vifteinstilling. Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 viffta driver å skrur seg på fullt og tilbake på innstillt fart. når den finner på å skru seg på fullt tok jeg å skrudde av vifta. men den fortsatte på fullt selv om at spjeldene lukka seg virker som at det er kontaktfeil en plass. men tenkte bare å forhøre meg her om noen her vert borti noe lingnende. kan kansje være en styringsbox eller noe som har tatt kveld? Da er det nok motstanden på vifta som er gåen. Om du hadde søkt på forumet hadde du funnet mange tråder på dette problemet. Vist vifta lever sitt eget liv, og går på samme hastighet uavhengig av hva du stiller vifta på, eller fortsetter og gå etter du stopper bilen. Her er en DIY: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393 For mer info søk etter "Bmw e39 FSU" på google. Jeg ble anbefalt og kjøpe denne orginal, da det er veldig sensitiv elektronikk, og må være av god kvalitet, ellers kan den ryke etter et par måneder igjen. Men det gjør du som du vil, GS har den på tilbud til 8-900,- nå (Orginal) PS: Jeg kan ikke garantere at det er dette som er problemet, men det er den mest gjentagende feilen når vifta oppfører seg rart. Har bytta den selv siden vifta mi pulserte etter start, gikk etter bilen ble stoppet, og av og til konstant hastighet uavhengig av vifteinstilling. Fredrik åy! tusen takk for den du:) får prøve å bytte den da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå