Gå til innhold

joakim's e30 prosjekt. skal selges

SpiXi
 Share

Anbefalte innlegg

har drivi litt og knota med bilen i det siste pga den blir varm :S målern går til streken før rød og blir der.

har satt på elektrsik vifte. bytta termostat. ingen ting hjelper. selvom jeg kjører i nedoverbakke og triller hjelper det ikke :P kan det vere vannpumpa mi som er sliten.

og jeg har vert og avtalt med en kar som har m20b25 turbo motor som han skulle selge og den henter jeg til uka regner jeg med :D den skal plukkesned overhales og sveise og plane toppen. så da blir det kanskje turbo bil til meg neste år :D skal kjøre orginalt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg fiksa ny vanntemp giver og måler. alt er 100% var den orginale måleren som viser feil :S tror kanskje forige eier har dratt i temp måleren så den står galt :S siden virka som han hadde 10 grønne fingre :P

så nå håper jeg får motoren til uka :P han som har den har ikke hat tid til og levere den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått bil og motor levert :P så har skrudd litt i helgen. nå trenger jeg bare en elefant så er motoren ute :D og da er det bare og begyne og plukke den fraverandre :P hadde tenkt og legge opp noen bilder men får ikke gjort det nå :(

zwwifcuotz80mjk3ce0y.jpg

bilen :P

w9sg1g1gic36bgj58o6l.jpg

frl09cdaptyzscshu55p.jpg

motoren som skal ut og overhales og inn i cupen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg jeg fått bakfangern min i fra gs. ble ikke så veldig glad når jeg prøvde den på bilen :P pga veldig dårlig pass form. og den var skada men dette kan vere posten sin feil da.

pb98a88izs6dncvlspc6.jpg

5sz1bie6m12h1wc7l96e.jpg

skade :(

ts1z1riqvlbeiumvw3vv.jpg

8dcon6dno8d5v3p404jq.jpg

er det mulig og få pressa inn dette hvis jeg kapper den til riktig uten at den knekker:S har ikke peiling hvor mye glassfiber tåler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glassfiber har skjelden bra plassform så her må du regne med litt jobb skal d bli bra :) Det du kan prøve er og varme den godt opp i hjørnene med varmepistol så tar du en jekkestrop og stropper den innover :) Burde nok pusse bort litt glassfiber i invending hjørne og slik for at d skal gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg fått bak fangern til og passe. var mye pussing og klipping og knot :P også blir det litt ekstra jobb til lakkern siden det var så dårlig passform

ble ganske fornøyd med passformen jeg fikk slipt til :D

2nervagdiwbnu7o62ooq.jpg

cv6egl2y8b5xie0kvga8.jpg

nzok47rgvtpgi2jlt4u1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes da har jeg fått tak i en sperre diff :D endelig:D:D driver og skrur av den gamle diffen nå. det er ikke så gøy pga rusta fast til 1000. tror den har sitti der siden bilen var ny.

også har jeg bestilt meg nye felger :D det ble 17" selvom mange sier det ikke kler e30

men jeg tror det blir kjempe bra når de kommer på bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

da er coilovere bestilt :D valget ble Gevind-understell Lowtec H9.3 Premium høydejusterbart foran+bak max. 80/70MM. siden dette er med tuv papirer og ikke selvsveise kitt :P

tsog1x9j5ly2ahqixfn3.jpg

gleder meg til dette kommer i posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...