SpiXi Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 har drivi litt og knota med bilen i det siste pga den blir varm :S målern går til streken før rød og blir der. har satt på elektrsik vifte. bytta termostat. ingen ting hjelper. selvom jeg kjører i nedoverbakke og triller hjelper det ikke kan det vere vannpumpa mi som er sliten. og jeg har vert og avtalt med en kar som har m20b25 turbo motor som han skulle selge og den henter jeg til uka regner jeg med den skal plukkesned overhales og sveise og plane toppen. så da blir det kanskje turbo bil til meg neste år skal kjøre orginalt i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 da har jeg fiksa ny vanntemp giver og måler. alt er 100% var den orginale måleren som viser feil :S tror kanskje forige eier har dratt i temp måleren så den står galt :S siden virka som han hadde 10 grønne fingre så nå håper jeg får motoren til uka han som har den har ikke hat tid til og levere den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 nice love it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 da har jeg fått bil og motor levert så har skrudd litt i helgen. nå trenger jeg bare en elefant så er motoren ute og da er det bare og begyne og plukke den fraverandre hadde tenkt og legge opp noen bilder men får ikke gjort det nå bilen motoren som skal ut og overhales og inn i cupen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 da fikke jeg lagt ut bilder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 da har jeg jeg fått bakfangern min i fra gs. ble ikke så veldig glad når jeg prøvde den på bilen pga veldig dårlig pass form. og den var skada men dette kan vere posten sin feil da. skade er det mulig og få pressa inn dette hvis jeg kapper den til riktig uten at den knekker:S har ikke peiling hvor mye glassfiber tåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 glassfiber har skjelden bra plassform så her må du regne med litt jobb skal d bli bra Det du kan prøve er og varme den godt opp i hjørnene med varmepistol så tar du en jekkestrop og stropper den innover Burde nok pusse bort litt glassfiber i invending hjørne og slik for at d skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 da har jeg fått bak fangern til og passe. var mye pussing og klipping og knot også blir det litt ekstra jobb til lakkern siden det var så dårlig passform ble ganske fornøyd med passformen jeg fikk slipt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 yes da har jeg fått tak i en sperre diff endelig:D:D driver og skrur av den gamle diffen nå. det er ikke så gøy pga rusta fast til 1000. tror den har sitti der siden bilen var ny. også har jeg bestilt meg nye felger det ble 17" selvom mange sier det ikke kler e30 men jeg tror det blir kjempe bra når de kommer på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 da er den nye diffen på plass nye felger:D og nye kalippere på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 må bare senke litt nå så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 da er coilovere bestilt valget ble Gevind-understell Lowtec H9.3 Premium høydejusterbart foran+bak max. 80/70MM. siden dette er med tuv papirer og ikke selvsveise kitt gleder meg til dette kommer i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 da har jeg hatt bilen på eu den kom ikke igjennom pga dårlige traversforinger så nå har jeg vert og kjøpt nye powerflex foringer til hele bakstillinga:D så da er det bare og begyne og skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Du henger skikkelig i du, det liker jeg e30 kan bli bra, og du er hvertfall på riktig vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå