hylle Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Ser bra ut det her!! jeg ville levert inn den mtech 2 bakfangern og satt på org bakfanger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 da har jeg montert coilover kittet her ble det ikke lavft nok. så må lage meg noe greier ble helt greit men skal stramme fjæra litt. og senke den mer til sommern må få det godkjent før jeg skrur det i den høyden jeg skal ha det bildet av gullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 ossen var de coiloverne? , lurte fælt på de sjøl!, men må få opp bilde med de på ) har ikke fått kjørt med de enda da men virker helt greie er ikke super stive men det er tuv på de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Ser bra ut det her!! jeg ville levert inn den mtech 2 bakfangern og satt på org bakfanger!! skal prøve og få den bra skal sparkle den litt i helgen også blir det lakk på den ettervert håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 da har jeg bestilt meg nye baklykter. håper ikke de blir for svarte også lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg stabbstag kitt noen som har noe erfaring med dette. tenkte det kunne vere greit og forsterke de orginale festene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 siden jeg savner gamle bilene mine så legger jeg ut et bilde av de første bmw'en min. den ble pusset ned og lakert for noen år siden litt jalla felger men men dette var god tralla hadde omtrent alt av ekstrautstyr. angrer på at jeg solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 da har jeg bestemt meg for og drite i m tech 2 siden den bakfangeren min fra gs ble bare dritt. den skal sitte på bilen til jeg får bestilt meg evo/m3 kitt til vanlig e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 montert nye baklykter ble veldig fornøyd med de ellers driver jeg og pusser litt små rust på kanalene og under bilen og sandblåser det er en dritt jobb men det må gjøres . går og venter på og få låne elefanten til en kompis så jeg kan ta ut motoren i turingen og begyne og overhale den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 også har jeg bestilt meg stabbstag kitt fra ireland engineering gleder meg til dette kommer i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Eg monterte det stabstaget der bak på min for ei stund siden og det funker for å sei det sånn, avstiver bilen nokke heilt vilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Hvor mye måtte du ut med for stabbstag kitte med frakt og moms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 tror det var 3500 med frakt også blir det vel stoppa i tollen tenker jeg så blir spennende og se hva det kommer til koste når jeg har fått det hjem men gleder meg til og montere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 okei. ja det vill nok stige litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 da har jeg fått stabstag kittet i posten også har jeg montert det bak var overasken lett og montere. så har jeg senka bilen til det laveste jeg får den med coiloverkittet mitt. da fikk jeg problemer med felgen foran. det står 1cm spacer på bilen. men fant noe gamle 5mm som jeg også satte på og da ble det klaring:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 så har jeg vert og vaska bilen i dag og kjørt litt dette er vel den siste kjøre turen før sommern kommer igjen skulle ønske jeg fikk den litt lavere bak men men også er bakfangern lakert. men det er feil farge da slang bare på noe jeg hadde liggende pga må pusse mer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå