hermanoo90 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 finfin denna! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 ser veldig bra ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hva ble prisen på stabstag settet etter toll da? Følger med her, digger fargen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 syntes fargen er kul jeg og blir og lakke den oppigjen med samme farge ettervert tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Hva ble prisen på stabstag settet etter toll da? Følger med her, digger fargen... kom på litt over 4000 tror jeg med frakt og toll. men neste gang skal jeg prøve og få de til merke pakka som gave. eller sette ned verdien på pakka siden jeg betalte 700kr i toll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 [ Bilde ] Ser ut som du har linselykter i fjernlysa, stemmer det? Er det isåfall originalt? Har aldri sett det før, men har hørt om folk som har moddet og herjet for å få det til. Veldig lyst på det selv, så forklar gjerne om du har og hvordan det ser ut baki der (mtp. om det er originalt eller ei). Kul bil som sagt! Digger at det ikke er luke Og det stabstagkittet bak, DET står på ønskelista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 [ Bilde ] Ser ut som du har linselykter i fjernlysa, stemmer det? Er det isåfall originalt? Har aldri sett det før, men har hørt om folk som har moddet og herjet for å få det til. Veldig lyst på det selv, så forklar gjerne om du har og hvordan det ser ut baki der (mtp. om det er originalt eller ei). Kul bil som sagt! Digger at det ikke er luke Og det stabstagkittet bak, DET står på ønskelista! takker syntes bilen din er kul jeg anbefaler det stabstag kittet bilen ble utrolig stiv bak. det er sota hella de lykter finner de på gs. koed. jeg digger ikke at det ikke er luke syntes e30 er utrolig fin med luke men men sånn er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Kjøp fjør fra denna sia http://www.millway.se/60mm-id-100mm-frilangd.html som er 100mm eller 110mm lang. De passer på justeringskåla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Kjøp fjør fra denna sia http://www.millway.se/60mm-id-100mm-frilangd.html som er 100mm eller 110mm lang. De passer på justeringskåla :)' takk men fant ut at jeg ikke kan ha den lavere bak. pga eksosen subber overalt når jeg senka den maks forann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 da har det ikke skjedd så mye i det siste pga var litt mye skruing en periode og har hatt litt vann i garasjen så var litt lei men nå har jeg satt på stabbstaget forran:D også har jeg fått tak i m-tech 1 kitt:D:D endellig:D:D kjøpte det av angelagnes her på forumet. så nå mangler jeg bare vingen så har jeg komplett m-tech 1 var delig og endelig få tak i det. skallegge ut noen bilder litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Blitt veldig fin denne her da. Bra jobbet .) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Blitt veldig fin denne her da. Bra jobbet .) takker er langt i fra ferdig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 da har jeg gjort litt i det siste montert nytt stabbstag forran bygger om askebegeret til og ha målere i . er snart ferdig med det må bare få tak i en svart plate bit kjøpt meg m-tech 1 kitt :D:D hvor får man tak i den gummi lista som skal sitte på bak fangeren:P sett på koed men det er 2 stykker så kjønner ikke hvilken jeg skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 fant lista nå men den var dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 du som stakk av med det?? send meg bakfanger med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå