SpiXi Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 du som stakk av med det?? send meg bakfanger med engang! jepp var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Har et komplett sett til salgs jeg Sørlie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 da har jeg fått gjort litt små ting satt inn cd spiller og trekt nye ledninger til høytalerne siden de gamle ikke virka. askebegeret ble for lite så lagde meg en ny holder i metall den skal pusses ned og lakkes. også har jeg begynt og pusse ned M-tech kittet. var litt mer en jobb en jeg hadde trodd siden den gamle lakken er full av sprekker og løs lakk. også så jeg att det mangla litt plast bak. så har laget en plate som jeg skal prøve og støpe litt glassfiber i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 De målerene der bør du ikke stole for mye på.. Har nylig montert slike i min bil og de er MEGET unøyaktige! Samtlige viser feil og særlig turbotrykkmåleren viser alt for lite. Skal bytte ut mine i noen bedre jeg etterhvert. Googler du litt rundt så finner du mye negativt om de. Equus måleren jeg hadde før var mye bedre, men ikke 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 De målerene der bør du ikke stole for mye på.. Har nylig montert slike i min bil og de er MEGET unøyaktige! Samtlige viser feil og særlig turbotrykkmåleren viser alt for lite. Skal bytte ut mine i noen bedre jeg etterhvert. Googler du litt rundt så finner du mye negativt om de. Equus måleren jeg hadde før var mye bedre, men ikke 100%. det kan godt hende kjøpte de bare forde de ser litt "gamle" ut men da får jeg byttte de ut etterhvert da takker for tipset det siste jeg vil ha er målere som ikke virker som de skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Ja, kjøpte de for de så litt "gamle" ut jeg også! Må nok til med dyrere målere skal de være nøyaktige. Er bare det at jeg syns de fleste målerene blir for moderne bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Ossen blei coiloverne framme?, får du den Veldig lav framme når de er på de laveste? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Ja, kjøpte de for de så litt "gamle" ut jeg også! Må nok til med dyrere målere skal de være nøyaktige. Er bare det at jeg syns de fleste målerene blir for moderne bare.. ja får vel sitte og leite litt etter noen bra målere som ser litt eldre ut:P liker ikke at det er så mye dilldall og lys på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Ossen blei coiloverne framme?, får du den Veldig lav framme når de er på de laveste?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 er veldig fornøyd med de bilen ble utrolig god og kjøre. får de ganske lave ligger noen bilder på side 4 av bilen. der sto de på det laveste forann og bak. da hadde jeg ca 3cm fra bakken og opp til bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Dette blir bra joachim Og gjett hva!? Nå har jeg handla e30 og! Så da blirre vel felles cruising til sommern gjennom dalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 hehe det er rått kan fort bli det ja har du prosjekt tråd på den eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Gulle bra Her -> viewtopic.php?f=6&t=243656 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 hehe sa det ret etter jeg spurte om det ser bra ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 da har jeg fått gjort litt igjen endelig fåt bytta den slangen som går til den plastik beholderen i hjulbuen bak. siden den gamle var det høl i så har jeg lekt meg litt med glass fiber ble ganske fornøyd siden jeg aldri har gjort det før dette er ved eksosen der var det en diger sprekk så måtte lappe den sammen igjen ble helt 100 så har jeg bygget opp formen på M-tech fangern etter litt kapping. skal prøve og sparkle resten prøve montert fangern og justert sprekken mellom fangern og og karosseriet. var ca 15mm sprekk der nå er det nesten ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 nå om dagen er det bare pussing og kjedelige ting som skjer:P også driver jeg og planlegger turbobygg oppi hodet mitt men det kommer til neste år. pga var på vei her for noen dager siden og skulle skru den ut. hadde lånt elefant og bestemt meg for at jeg skulle få trua motoren inn i et hjørne der jeg står og skrur. men da streika jo selvfølgelig herjebilen min så den har blitt levert på skroten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå