Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)


carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Blei tøft med RS felga, sitter klistra på bilen 8-)

De RS replikaene GS selger, dem er ikke polerte i senter? kun kanten som er polert, og matt senter?

På GS felga er det lakkert senter og kant :) kanten har klar lakk på seg så den er ikke polert slik som disse er. etter det jeg har hørt så er dette eneste settet i norge med polert senter ;)

Da er jeg med :)

Dette er GS replikaer?

ecuw297onhlwhiyfeu5w.jpg

Er ikke dette org BBS som dine? Kanskje vanskelig å se men.

DSC_0374.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker får info Anders, nå er en felg klar til montering og tre igjen :P brukt ca to timer på en felg så du har solgt meg arbe :P

Niema problema!

Hehe, ja det kan jeg tenke meg, de så ikke akkurat ut som de skulle når du henta dem :(

Men planen var jo og pusse dem opp helt i vinter, men slapp jo det nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker får info Anders, nå er en felg klar til montering og tre igjen :P brukt ca to timer på en felg så du har solgt meg arbe :P

Niema problema!

Hehe, ja det kan jeg tenke meg, de så ikke akkurat ut som de skulle når du henta dem :(

Men planen var jo og pusse dem opp helt i vinter, men slapp jo det nå :P

jepp, tipper de blir ferdig i dag eller i morgen en gang, så bare jeg får BBS merka mine nå så kommer det bilder av dem på bilen :)

kan også legge til at nye baklykter er montert samt at bilen er senka en del mer siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tendens til å ikke engasjere meg mye i tråder som omhandler E36, men her florerer det jo av flotte hjul, så dette kan bli interessant å følge med på. "Kjendishjul" til og med :wink:

Gleder meg til å se RS`ene ferdig shinet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Greie" felger du har skaffa deg =P~

takk for det :)

Har en tendens til å ikke engasjere meg mye i tråder som omhandler E36, men her florerer det jo av flotte hjul, så dette kan bli interessant å følge med på. "Kjendishjul" til og med :wink:

Gleder meg til å se RS`ene ferdig shinet :)

hehe høyggelig og høre det da, kommer vel noen bilder av felga så fort jeg får henta BBS emblemene mine. samt at det kommer sikkerlig bilder av dem på bilen på lørdag tipper jeg :)

De øverste er fra GS, de under er jeg sikker på er orginale, men det er ikke samme RS type som jeg har :)

ah, da er jeg med :) Pene felger alle sammen, bare å legge ut mer bilder av bilen din utover 8)

det kommer ganske snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge til noen bilder av hva som skjer om dagen da, bilen har fått seg nye baklykter, samt to av felgene er klare til og snart få strekke på gumien igjen :)

wdtnt172jsxil1m9hz0a.jpg

Før polering her

ki5s3w5qx55vw3bvsgft.jpg

litt bedre etter på?

thhjwc0zohrck8iva8xn.jpg

disse to er straks klare til montering. hele leiligheten min er full av felger så her må plass utnyttes :P

eb5v2lqt370yutw15hk9.jpg

z2goigmhtqe9l0uh9225.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat de felga der tror jeg jaggu kjerringa hadde fått vike plass for i senga ja :P

hehehe, eneste kjerringa jeg har er bilen så hun gjør ikke så mye ut av seg slik :P men Rsene står nok på stua får og si det sånn hehe

du får kjøpe glassmonter til de og ha de i stua ;) sånn når du skal parkere ute eller noe ;)

de skal nok få stå på bilen i garasjen etter hvert :) ting skal brukes og ikke støves ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...