Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)


carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

det er klart ;) tenkte mer på sånn om bilen må stå ute en periode eller noe, så må jo hjule være innelåst? ;)

aha, nei den står stort sett inne om natta i garasjen min :) i fjord sto den ute hver natt og det endte med at noen stjal listene mine samt sto på taket mitt. så ble litt arbeid ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut!

Men leste jeg at du brukte autosol? Tenkt på etterbehandling?

hmm har du noen gode tips? :) autosol skal jo beskytte litt da?

Strøkent dette blir carl :) bare få på emblemet nå? :D

De sitter på felga. bare igjen litt smått på en felg og den siste felgen så er de klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut!

Men leste jeg at du brukte autosol? Tenkt på etterbehandling?

hmm har du noen gode tips? :) autosol skal jo beskytte litt da?

Poler med autosol, og legg på voks gjevnlig...

har prøvd det men synes de blir mer matte med voks. går over dem med autosol ganske ofte så rekker jo ikke bli noe slitt før jeg går over de nesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker faktisk meguairs all metal polish els på kantene våre. og det bli blankere enn med autosol. så bruker marius autobahn på sine og de holder seg bra. jeg har ikke brukt voks og mine ser ikke helt bra ut. men så er mine brukt en goddel hardere og mer og da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker faktisk meguairs all metal polish els på kantene våre. og det bli blankere enn med autosol. så bruker marius autobahn på sine og de holder seg bra. jeg har ikke brukt voks og mine ser ikke helt bra ut. men så er mine brukt en goddel hardere og mer og da:)

samme jeg bruker etter autosol det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at autosol ikke er avsluttende, den er jo så grov:p den som halfdan nevnte virker det som legger igjenn ei hinne, pga den er mye enklere å gjøre rein. Brukte autosol på gamle rs hjula mine, aldri igjenn:p hva autobahn anngår så svetter den litt med engang, som kan gjøre at det ser litt matt ut, men er egentlig litt enig med deg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at autosol ikke er avsluttende, den er jo så grov:p den som halfdan nevnte virker det som legger igjenn ei hinne, pga den er mye enklere å gjøre rein. Brukte autosol på gamle rs hjula mine, aldri igjenn:p hva autobahn anngår så svetter den litt med engang, som kan gjøre at det ser litt matt ut, men er egentlig litt enig med deg:p

Jeg har brukt meg sin helt til slutt som sagt og synes den beskytter bra. så vi har nok samme mening om autobahn :)

I dag fikk bilen sine første premier på treff. vant får treffets bil og fetest felger så starter og gå rikitg vei med den nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...