Gå til innhold

E28 528 -> 535. Fjusker på lavt turtall og litt gass?


Haakjin
 Share

Anbefalte innlegg

Va kan da være feil ? Bensonpumpa leverer ikke nokk trykk ? Btr slipper ut for tidlig ? Om jeg tar av returslangen på btr og kjører bensinpumpa? Skal det komme bensin tvert da? Hvis en av seks plugger var sjokoladebrun , kan det da tyde på at dysene er gåen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg idag skifta rail , dyser og btr, den ble straks litt bedre ved kjøring , men fortsatt ikke bra. Den går såvidt på tomgang , av og til stopper den. Fortsatt var pluggene hvite etter en kjøretur. Kan dette ha noe med vinkling og plassering av girkasse følerne ? At det ikke står riktig plassert ? Og hvordan er det triggern fungerer på b34 ? Har den ingen betydning i heletatt den ? Fulgte ledningene fra den , det går jo bare tre ledninger inn til diagnose stikket ? Men ikke lengre? og kan feilen være at rett å slett ikke bensinpumpa klarer og levere nokk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

For å fortelle folk hva som endte med denne motoren. Jeg ble aldri klok på den å hadde prøvd alt som gikk ant å prøve elektrisk på en m30, tok en komptest også, den var bra. Men ble aldri klokere på denne , så skifta ut motoren , så satte jeg neddi en nyoverhala blokk/topp. Brukte delene utvendig fra den jeg ikke ble klok på , å etter det har bilen fungert utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...