Morty999 Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 ingen sugemotor får for mye luft, den får for lite bensin.
Haakjin Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Va kan da være feil ? Bensonpumpa leverer ikke nokk trykk ? Btr slipper ut for tidlig ? Om jeg tar av returslangen på btr og kjører bensinpumpa? Skal det komme bensin tvert da? Hvis en av seks plugger var sjokoladebrun , kan det da tyde på at dysene er gåen ?
Morty999 Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 plugga skal være brune. kan hende det er masse dritt i fuel railen.
Haakjin Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Okei, men da drar jeg og skifter dyser og rail. Men om ikke dette blir bedre? Er det da BTR eller bensinpumpe da?
Morty999 Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 siden den funker åp full gass så er det nok ikke pumpa. ville tatt opp å sjekket dyser og rail først event. har motor stått lenge ?
Haakjin Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Jepp, motor har stått ut i 1.5 år da? Men dysene og rail er ifra en annen 2.8? men setter på rail og dyser fra ett annet 3.5 innsug jeg har liggende.
Haakjin Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Da har jeg idag skifta rail , dyser og btr, den ble straks litt bedre ved kjøring , men fortsatt ikke bra. Den går såvidt på tomgang , av og til stopper den. Fortsatt var pluggene hvite etter en kjøretur. Kan dette ha noe med vinkling og plassering av girkasse følerne ? At det ikke står riktig plassert ? Og hvordan er det triggern fungerer på b34 ? Har den ingen betydning i heletatt den ? Fulgte ledningene fra den , det går jo bare tre ledninger inn til diagnose stikket ? Men ikke lengre? og kan feilen være at rett å slett ikke bensinpumpa klarer og levere nokk ?
Haakjin Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 For å fortelle folk hva som endte med denne motoren. Jeg ble aldri klok på den å hadde prøvd alt som gikk ant å prøve elektrisk på en m30, tok en komptest også, den var bra. Men ble aldri klokere på denne , så skifta ut motoren , så satte jeg neddi en nyoverhala blokk/topp. Brukte delene utvendig fra den jeg ikke ble klok på , å etter det har bilen fungert utmerket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå