Turbo-HF Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Har en original el. takluke i bilen min som har fungert fint, inntil i det siste. Nå fungerer bare vipp opp og ned (tilt) funksjonen, mens når jeg skal åpne luken helt, så begynner den, men stopper plutselig og vil ikke åpne og bare lukke den igjen. Ellers fungerer alt, og det er en Webastomotor. både bryter og motor får kontakt og strøm. Rart.. tips, noen? Meget takknemmelig for svar, da, jeg ønsker meg å kunne bruke den igjen!
hanskr Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 smørre overførings skjinnene ellers kan jo motoren synge på siste verse ( ikkje har kraft nåkk) ps har 2 motorer liggande om du treng
Turbo-HF Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 smørre overførings skjinnene ellers kan jo motoren synge på siste verse ( ikkje har kraft nåkk) ps har 2 motorer liggande om du treng Tusen takk for godt og raskt svar.. Du mener det er riktig? Lurte på om det var løpehjul? Enten det eller at den senket luken for langt ned? Ingen ulyder ellers.. Kommer tilbake til deg hvis jeg behøver ny motor.. Pris?
hanskr Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 smørre overførings skjinnene ellers kan jo motoren synge på siste verse ( ikkje har kraft nåkk) ps har 2 motorer liggande om du treng Tusen takk for godt og raskt svar.. Du mener det er riktig? Lurte på om det var løpehjul? Enten det eller at den senket luken for langt ned? Ingen ulyder ellers.. Kommer tilbake til deg hvis jeg behøver ny motor.. Pris? bud
Turbo-HF Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Ok.. Webasto? jepp Bra, da vet jeg at den passer, i tilfelle, med samme produsenten. Det som er litt rart er at luken virker å være litt skjev nå? :S Får se på det etterpå...
Turbo-HF Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Løst, var en plastbit som hadde kilt seg. Den er nå ute av veien, luken er tipp topp, og alt går som smurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå