ww2 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Trenger nye typen baklykter og blinklys foran. Er også int i englelykter Tåkels må jeg også ha. Trenger også:framskjermer,bakluke utkutt av kanal på pass side fra fram skjerm og bakover. Mulig jeg skifter et par dører og panser også hvis det er deler i nerheten av haugesunds området. Bakrute senker,vinge ev andre kjekke ting til en sånn bil
HagenJR Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Trenger nye typen baklykter og blinklys foran.Er også int i englelykter Tåkels må jeg også ha. Trenger også:framskjermer,bakluke utkutt av kanal på pass side fra fram skjerm og bakover. Mulig jeg skifter et par dører og panser også hvis det er deler i nerheten av haugesunds området. Bakrute senker,vinge ev andre kjekke ting til en sånn bil Har baklykter, og bakrute senker ivertfall kanskje hoved lyktene som står på bilen nå, da jeg skal ha nye
Robin L Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 jeg har framskjerm til deg. oxfordgrønn. den skal være så godt som rustfri mener jeg å huske. men husker faktisk ikke om de var høyre eller venstre akkurat no. men den henger i garasjen, så kan sjekke. interessert?
ww2 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Hei, Ja sjekk du er det den venstre er jeg int
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå