vidar73 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Bruker nokia dekk 225-40-18" på e 46...noen som har erfaringer med luftrykk i lignende dekk.Står på dekkene at 32 psi holder opp til 220 km....Noen som har erfaring med veigrep,komfort osv?
spruddel Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Se på innsiden av førerdøren du. Kommer an på hvor mye du skal laste bilen også. Men 2,6-3 bar tipper jeg et sted. Men vær så snill, lag ordentlig emne! Hvilket dekktrykk anbefales? Eller noe slikt. Men se i døra, så finner du nok noe.
vidar73 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Sorry,skjønte jeg burde laget et litt bedre emne,men så det litt for sent.Men uansett så står det ikke noe på innsiden av døren.Tar en tur til dekkforhandler i morgen:-)
spruddel Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Hmm, ikke noe i tanklokket heller? Instruksjonsboka? Er uansett ikke for seint å endre emne. Trykk rediger på første innlegget ditt og endre tittel
vidar73 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Har dessverre ik instruksjonsbok,står ikke noe i tanklokket heller...Føler at dekkforhandlere har endel tedens til å anbefale litt for lite luft da de ofte slites litt for mye i kantene.
Reef89 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Pleier som oftest og stå på dekket også, sett der? max min psi osv. så bare tar du litt under max så kjører du på en tørr grusvei slik at dekket bli skittent så ser du jo hvor mye mønster som tar tak.
todleif Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 2,6 - 3 bar som spruddel nevner, passer nok til bilen din. Prøv med f.eks 2,7 bar og juster etter dekkslitasjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå