ww2 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Har mistet nøkkelen til min nyinnkjøpte 730ia e38 1994mod.Kunne tenkt meg og kjøpt brukte låser/tenningslås men hva må til da?Trenger jeg og bytte noe mer?
Robin L Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 vil tru det blir litt arbeid å bytte alt det. hvorfor ikke bare bestille ny nøkkel? lag post om bilen din da
ww2 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Det som er problemet er at noen har byttet dette en gang før...så jeg vet jo ikke hvilken bil det kom i fra.Har tatt av tenningslås/rattlås og fått bilen hjem nå iallefall. Står mellom e34 og e39
Robin L Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 hmm,oki. da trenger du sikkert en nøkkel, tenningslås, dør lås og bagasjelås? så skal det vell bare være og pare nøkkelen med bilen? dette finner du på ebay vettu
ww2 Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Det var det jeg lurte på hvordan parer jeg nøkkelen
Robin L Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 ligger guide her innpå en plass.. er noe med at man slår på tenninga og holder inn låsenkappen inni bilen elns, også kvitterer bilen med å låse igjen og opp. husker ikke heelt, men var noe slikt søk så finner du nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå