kapiox Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Har en m52b20 med dobbel vanos i bilen min, å vurdere å bytte til en m52b28 med enkel vanos! Noen som har peiling på hva jeg trenger å gjøre med EL-nettet, kan jeg bruke b20 hjerne å omprogramere den til b28. eller må jeg bruke b28 hjerne å omprogramere nøkkelen ? Noen som har peiling, erfaringer, skrik ut!!! Mvh Morten
MortenK Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Hvit jeg ikke tar feil kan du vertfall bruke ledningsnettet vertfall, hjernen er vel noe annerledes vil jeg tro i og med at det faktisk er en annen motor.
kapiox Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Hvit jeg ikke tar feil kan du vertfall bruke ledningsnettet vertfall, hjernen er vel noe annerledes vil jeg tro i og med at det faktisk er en annen motor. Her forskjellen på enkel å dobbel vanos då ?
kapiox Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 http://no.wikipedia.org/wiki/VANOS Vet jo det da, Men tenker på elektronikken min som har dobbel, hvordan blir det med elektronikken på enkel, ?
Lars89 Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Alt går med nok tid og penger, men du sparer deg for sinnsykt mye bry/tid/penger ved å bare handle deg en dobbelvanosmotor med en gang. Få/ingen som har gjort dette, ihverfall ikke i en vanlig bruksbil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå