Ole Andreas Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 heisan, sitter å ser litt på e36 cab-er, men så e eg litt usikker på om de e kjent for å lekke mye eller ikke, noen som har noen erfaringer med e36 cab, kjente svakhetter i kalesje over ganger eller slitte plasser?
Ballder Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Er en del lekkasje ute og går i hjørnene fremme. Snakker da ved vanlig regnvær. Høytrykks spyling blir noe helt annet. Studer innstegs kanten på seter for eventuelle skjolder/fukt og likedant på teppet. Sjekk også teppet generelt for fukt. Legg f.eks ett par ark med tørkepapir på teppet og trykk godt og hardt ned med ett par fingre/neven i noen sekunder.
CrZyWiz Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 E36 cab er ikke mer kjent en andre biler fra den tiden mtp lekkasjer.
Ole Andreas Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 ok takker, kommet fram til at eg droper cab forhold til at eg bor i bergen å eg ikke altid får satt en i garasjen
Ole Andreas Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Dessuten er cab oppskrytt. hehe. virker chill å rulle rundt uten tak på sommeren, hadde eg bod på sørlandet skulle eg vurdert det men i bergen e det regn helle sommeren også så da blir det ikkje så mye poeng i heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå