Gå til innhold

I disse tyve tider, noen som har prøvd disse ?

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir jo borte ting over hele landet, virker det som.

Så jeg skal og har laga litt vanskeligheter, for å komme inn i min garasje.

Men har lyst på å se hvem som ev prøver.

Så da er planen å ha 2-3 stk av disse. 2 ute og ev 1 inne.

Noen som har noe erfaringer med disse ?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo borte ting over hele landet, virker det som.

Så jeg skal og har laga litt vanskeligheter, for å komme inn i min garasje.

Men har lyst på å se hvem som ev prøver.

Så da er planen å ha 2-3 stk av disse. 2 ute og ev 1 inne.

Noen som har noe erfaringer med disse ?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744673

Hei

Satt opp noen slike for noen på jobb, kunden sleit med at kameraene var veldig ustabile men kameraene i seg selv fungerte veldig bra. angående ustabiliteten har jeg en misstanke at kunden "fiklet" litt med kameraene men tørr ikke å si det sikkert :D

Kjøp ett først og test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere den på WiFi? Må ha sterk ruter som klarer å dekke garasjen da. For hvis den er på SD card så er det bare å rappe kamera med seg. Og hvordan er det med strøm? Vurderer noe sånt selv både på værksted og på parkeringen. En tulling som bumpa døra si i bimmern min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd en del trådløse ip kameraer opp igjennom, og kan ikke si annet enn at det er kablet som gjelder.

Alt annet viser seg og være til tider jævlig ustabilt.

Det mest stabile ip kameraet jeg har hatt er faktisk ett av de billigste som clas ohlson solgte for ett par år siden.

Pr idag har jeg 2 stk av disse http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... =167428794 og er ganske så bra fornøyd med dem.

Klikker pc'n som håndterer overvåkingen, så vil i det minste klippene lagres på minnekortet, som igjen lastes automatisk ned til mappen du angir som lagringsplass for kameraene når pc'n er oppe og går igjen.

Nevnte logitech kameraer bruker strømnettet til overføring, og har du ett nogenlunde oppgradert strømnett og ikke alt for lange kurser, så funker dette helt strøkent.

Min lengste kurs på det ene kameraet er ca 30 meter og går igjennom to sikringsskap.

Ikke helt hundre med tanke på live kvaliteten, men alle klipp lagres først direkte på minnekort, så klipp som filmes aktivert via motion detection har topp kvalitet.

Har også tre stk av forgjenger til disse, men de har ikke minnekort integrert.

Legge til at jeg hadde problemer med det ene minnekortet, og da lagres dessverre ikke noe opptak, da det er kortet som er mediet som kameraet bruker for opptak i første omgang.

Dette løste seg ved og avmontere minnekortet, for så og sette det inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lett fortelle deg når du var innom ihvertfall. ;)

Legge til at jeg når som helst, og hvor som helst kan se live hva som skjer med app fra logitech på androiden.

Har lagt vekk iphonen for en stund, men mener det skal være en app til det der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som jeg har linket til det, og ja. Funker meget godt i nattemørket også, men dersom det snør om natten, og nightvision er aktivert og man i tillegg har aktivert sms ved bevegelse, så ja.. Da har man det gående for og si det sånn.

Gjelder selvsagt når montert ute, og skal dekke ett større området som på mitt bilde.

Kan også tilføye at det har mikrofon, så lyd kan aktiveres/deaktiveres med ett par tasteklikk.

Bra lyd dersom man står og prater opptil 5-6 meter fra kameraet.

Oversetteren/homepluggen (kommer komplett med kameraet alt sammen) kobles forøvrig til i routeren/modemet, så ingen kabling til laptop/pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...