Tomatrally Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Hei selger mine felger. Brukte ok stand Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 bredde på de? hvor i landet, sender du? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Skal skjekke bredde imorgen;-) Førde i sogn og fjordane:-) Har eit sett til med 19, skal ta bilder av de i morra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Viss du har en 10" (bredde) av de felgene så er jeg veldig interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Disse er nå mine Replika, men ikke så verst tilstand på de, så det får gå inntil jeg får tak i noen originale. Takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå