Gå til innhold

Min BMW e36 318is

Share

Anbefalte innlegg

Tja, her går det ikke akkurat så fort i svingene. Det eneste som har sjedd egentlig er at det har kommet skilt på bilen :) Venter på litt lakk, sårfyller og skvettlapper. Vurderer sterkt og kjøpe gt-splittere, hva mener dere?

Litt bilder går vel bra uansett :)

6nkl4mrg6m7zvuuonnki.jpg

n8p1j3zbxtlyjrdmsrfg.jpg

q77779q7v8fl9lpcrlq7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

På tide med en liten oppdate?

Bilen ser ikke ut nå! Lort overalt, ødelagt orginal front og ser egentlig bare helt forgjævlig ut.. Men har fått tak i orginale lykter, lyktefilm og modul for US-look! vet ikke helt hvordan det blir med us-look på hviteblinkers, men får prøve, ser det helt rart ut så er det bare og fjærne det :)

Har jo litt planer for bilen:

Få tak i m-tech sideskjørt

prøve og lage "flipp" på spoilern( vet ikke om det blir bra)

Lakkere opp m-tech front/ speil, bakfanger og den ene døra

Polere kant på M-parallene( Hva tror folket?)

Ellers, så klarte mamma og rygge på den.. (Nå har mamma rygget på noe med alle bilene hun har hatt :D )

eoj5xiyf2mbcheh69rgn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På selve bilen har det ikke sjedd så mye, men har satt på orginal lykter med lamin-x i lang lysene, har funnet ut at jeg skal ha i nærlysene også, da det ble litt rart etter min mening. Angående us-look modulen så fikk jeg ikke dette til og fungere, er det noen som har laget DIY-tråd om dette?

a78qjju73yw9tegndcf8.jpg

bqw98yws1t333qnte5yl.jpg

Så har jeg fått tak i sideskjørt, så i helga så lakkerte jeg og noen kompiser dette + m-tech fronten. Må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet!

2fdq0jp7yb0w9zceimho.jpg

c27lqec9tqzhg26vwwli.jpg

fyss3z6zxz8d7q1c2n69.jpg

ib6lovv39eh2x91da1wu.jpg

Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir faktisk veldig bra, med tanke på at vi ikke står i lakkboks, så noe støv osv. ble det i lakken. Boksene er helt yppelige! All creds til Ødegård lakk, for bra blanding på boks, og rask levering's tid! :) på dette gikk det med ca 2 bokser med farge og 2 bokser med 2k klarlakk, da er det 2 lag av begge. Er veldig fornøyd jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...