Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, her går det ikke akkurat så fort i svingene. Det eneste som har sjedd egentlig er at det har kommet skilt på bilen :) Venter på litt lakk, sårfyller og skvettlapper. Vurderer sterkt og kjøpe gt-splittere, hva mener dere?

Litt bilder går vel bra uansett :)

6nkl4mrg6m7zvuuonnki.jpg

n8p1j3zbxtlyjrdmsrfg.jpg

q77779q7v8fl9lpcrlq7.jpg

• 4 months later...
Skrevet

På tide med en liten oppdate?

Bilen ser ikke ut nå! Lort overalt, ødelagt orginal front og ser egentlig bare helt forgjævlig ut.. Men har fått tak i orginale lykter, lyktefilm og modul for US-look! vet ikke helt hvordan det blir med us-look på hviteblinkers, men får prøve, ser det helt rart ut så er det bare og fjærne det :)

Har jo litt planer for bilen:

Få tak i m-tech sideskjørt

prøve og lage "flipp" på spoilern( vet ikke om det blir bra)

Lakkere opp m-tech front/ speil, bakfanger og den ene døra

Polere kant på M-parallene( Hva tror folket?)

Ellers, så klarte mamma og rygge på den.. (Nå har mamma rygget på noe med alle bilene hun har hatt :D )

eoj5xiyf2mbcheh69rgn.jpg

• 1 month later...
Skrevet

På selve bilen har det ikke sjedd så mye, men har satt på orginal lykter med lamin-x i lang lysene, har funnet ut at jeg skal ha i nærlysene også, da det ble litt rart etter min mening. Angående us-look modulen så fikk jeg ikke dette til og fungere, er det noen som har laget DIY-tråd om dette?

a78qjju73yw9tegndcf8.jpg

bqw98yws1t333qnte5yl.jpg

Så har jeg fått tak i sideskjørt, så i helga så lakkerte jeg og noen kompiser dette + m-tech fronten. Må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet!

2fdq0jp7yb0w9zceimho.jpg

c27lqec9tqzhg26vwwli.jpg

fyss3z6zxz8d7q1c2n69.jpg

ib6lovv39eh2x91da1wu.jpg

Vegard

Skrevet

Sideskjørt gjør mye for utseendet :-) Hvordan blir resultatet når en lakkerer såpass store deler med sprayboks? (Bra dere bruker maske! :-) )

Skrevet

Det blir faktisk veldig bra, med tanke på at vi ikke står i lakkboks, så noe støv osv. ble det i lakken. Boksene er helt yppelige! All creds til Ødegård lakk, for bra blanding på boks, og rask levering's tid! :) på dette gikk det med ca 2 bokser med farge og 2 bokser med 2k klarlakk, da er det 2 lag av begge. Er veldig fornøyd jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...