beatrex Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Hei. Har problemer med å starte BMW E34 1990 520i. Etter jeg skrudde opp innsia passasjerdøra for å rette en bulk, går org alarm og jeg fåkke starta. Sentrallåsen begynte også å kødde etter denne oprasjonen. Noen som har tips?
MrBrum Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Når det er brudd i en eller flere ledninger/kontakter i elektronikk systemet i bilen, så kan det gi ulogiske feil. Med andre ord, du kan ha fått brudd i en eller flere ledninger i nærheten av døren (der du jobbet). Kan også være dårlig kontakt i skjøten mellom døren og karosseriet. Du kan forsøke å lese av feilkoder om du har mulighet.
beatrex Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Når jeg skal bestille kabel til diag, hva heter denne? når jeg vil ha 19pins til com port? Hvilke diagnose program fungerer best?
beatrex Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Sikker på at de ikke er noe lettere løsning... alarmen slutter å gå når jeg vrir tenning til posisjon 2 men starter ikke i posisjon 3.(lader batteri nå)
beatrex Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 lada batteri og putta det inn i dag, nå funker stenrallåsen men alarmen går fortsatt når jeg vrir om tenninga.
beatrex Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Har prøvd å deaktivere alarmen ved å vri nøkkel til posisjon 2 vente 15min (skal liksom deaktivere alarm). Har også prøvd med nøkkel i posisjon 2 så holde inne remote knapp (åpne) deretter trykke remote knapp (lukke) 3 ganger. Prøvde også og ta ut diverse sikringer 18 og 28 og ta ut relee til alarmen..... HJELP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå