Gå til innhold

Byttet 3abs sensorer :( fortsatt feil. LØST

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har nå byttet ut tre nye abs sensorer. Abs og asc lampa lyser fortsatt. Byttet alle untatt venstre bak da speedo fungerer. Cruise fungerer også så hvorfor får jeg fortsatt feil på abs? Noen måte og nullstille dette på? Må man kjøre en tur før den registrerer at det er byttet sensor?. Har også hatt av kontakten til abs styreenhet for og måle sensorene via kontakten. Vil det ha noe og si? Må dette kodes inn igjen på nytt fordi jeg tok av den?

Stor takk til ///Naitsirk som tok diagnose og vi knotet frem og tilbake for og finne ut av feilen. En av de nye abs sensorene var defekt. Til de som lurer på om ebay er et fint sted og kjøpe slikt vil jeg anbefale det da det er superbillig og fungerer. Var nok bare meg som var uheldig og fikk en av de 10 000 som ikke funker.

Skrevet

Skal ikke trenges kodes inn. Men det som er litt morsomt, er at alle sier at det er venstre bak som gir speedo, men det er jo en pinne som heter "processed wheel speed rear right" i WDS :)

Jeg ville pørvde å bytte siste jeg eller tatt en skikkelig diagnose som sie rhvilken sensor det er. Lykke til.

Skrevet
man må vel nullstille etter man har byttet følere..

Veit du noe måte og gjøre dette på da? Eller må man ha diagnoseprogram? ahh klør på ryggen av det her as

Skrevet

klø igjen, hehehehe.

det eg har lest meg frem til er at man må ha diagnose apparat eller air bag nullstiller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...