Gå til innhold

Ny Pioneer AVH-6300BT - ingen lyd?

Anbefalte innlegg

Hei,

har nettopp kjøpt inn denne spilleren til min E34. Den gamle spilleren var utdatert og hadde minimalt med tilkoblingsmuligheter, dvs cd spiller. Byttet ut denne. Med den gamle spilleren fungerer lyden helt fint, men når jeg kobler til den nye spilleren, funker ikke lyden i det hele tatt! Alle de samme ledningene blir jo koblet til, eneste forskjellen er at det er en adapter fra spilleren til ISO.

Har 4-veis forsterker i bilen, hvis dette har noe å si.

Er ganske "noob" på stereo, så all hjelp er verdsatt, selv det som kanskje er en "selvfølge"!

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal forklare kva du har av anlegg først?

Har du ekstern forsterker, so må jo den ha signal ifra spiller og remote ifra spiller. Dette er i tillegg til isokontaktene, so ein grundig forklaring + bilder er ikkje å forakte.

Hvis ingen har noen enkel løsning, kan jeg ta dette da jeg kommer hjem. Husker ikke navnet på forsterkeren i hodet, men uansett så funker den jo helt fint med den gamle cd-spilleren. Har lest litt, og sett at fler nye Pioneer spillere kan være sånn, og har lest at det er en enkel løsning, men finner ikke den "enkle" løsningen!

Hvis jeg ikke får noen svar, skal jeg ta bilder osv når jeg kommer hjem! Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket litt, og når jeg fikk den brukte jeg bare adapteren som fulgte med anlegget. Kan det være denne som er problemet? Den passer jo, så tenkte jo automatisk at det funker, men er vel kanskje ikke nødvendigvis sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...