Jump to content

"Adapter" for å mont. univ. viskere på E39

pajoe
 Share

Recommended Posts

Mener bestemt at jeg så en link her et sted for noen uker siden til en Ebayside eller noe lignende som hadde et adapter for å montere universale viskerblader til E39's noe særegne viskerarmer.

Noen som vet hva jeg mener på? [-o<

Jeg snakker IKKE om konvertering av E60 armer. Bare så det er presisert. :wink:

Har sittet og søkt i timesvis uten å finne det igjen. :roll:

Jeg har kjøpt fra karen her på Ebay.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-1995-2004-FLAT-AERO-Wiper-Blades-NOVELTY-HIT-/300692238940?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4602a7725c#ht_2766wt_1270.

De fungerer fett, hatt de i rundt et halvt år og ingen tegn til å bli dårligere heller.. De originale Bosch viskerne mine blei ubrukelige etter 2-3 måneder.

• 2 weeks later...
Jeg har kjøpt fra karen her på Ebay.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-1995-2004-FLAT-AERO-Wiper-Blades-NOVELTY-HIT-/300692238940?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4602a7725c#ht_2766wt_1270.

De fungerer fett, hatt de i rundt et halvt år og ingen tegn til å bli dårligere heller.. De originale Bosch viskerne mine blei ubrukelige etter 2-3 måneder.

De der er det mange varianter av.

Men jeg mener på et adapter som erstatter de originale festene, med "normale" krokfester. På den måten kan man bruke f.eks. universale viskere fra Biltema o.l.

Jeg vet jeg så dem, men finner dem ikke igjen.

Hvis jeg hadde ønsket å bruke originale viskere, så hadde jeg ikke skrevet denne tråden. Hvis jeg hadde ønsket å kjøpe komplette viskerblader på Ebay, hadde jeg gjort det fremfor å etterlyse noe annet. Bimmers er fullt av meningsløse tråder med krangel om hva som funker og hva som ikke gjør det.

Jeg stilte et konkret spørsmål, og ønsker ikke å innlede enda en diskusjon om alle de andre alternativene.

Så hvis du ikke vet, eller har en mistanke om at du vet hvilke adaptere jeg mener på, så diskuter fordeler med de forskjellige løsningene i en av de andre trådene.

På forhånd takk for forståelsen.

:wink:

Ser etter det samme som deg,har gjort det ihvertfall i 10 år uten å finne noe,hadde vært greit å kjøpt viskere på biltema etc i steden for rådyre orginale,kina viskerne på ebay er ikke verd pengene,holder knapt ett år.

Hvis jeg hadde ønsket å bruke originale viskere, så hadde jeg ikke skrevet denne tråden. Hvis jeg hadde ønsket å kjøpe komplette viskerblader på Ebay, hadde jeg gjort det fremfor å etterlyse noe annet. Bimmers er fullt av meningsløse tråder med krangel om hva som funker og hva som ikke gjør det.

Jeg stilte et konkret spørsmål, og ønsker ikke å innlede enda en diskusjon om alle de andre alternativene.

Så hvis du ikke vet, eller har en mistanke om at du vet hvilke adaptere jeg mener på, så diskuter fordeler med de forskjellige løsningene i en av de andre trådene.

På forhånd takk for forståelsen.

:wink:

Beklager, men jeg vet det er mange som ikke er klar over at det er å få org. viskere til fornuftig pris, og derfor etterlyser det samme som deg. Det var derfor ment som hjelp/tips. Forøvrig er jeg enig i det du skriver.

• 6 months later...
  • 2 weeks later...