pajoe Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Mener bestemt at jeg så en link her et sted for noen uker siden til en Ebayside eller noe lignende som hadde et adapter for å montere universale viskerblader til E39's noe særegne viskerarmer. Noen som vet hva jeg mener på? Jeg snakker IKKE om konvertering av E60 armer. Bare så det er presisert. Har sittet og søkt i timesvis uten å finne det igjen.
Mikael-B Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Jeg har kjøpt fra karen her på Ebay. http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-1995-2004-FLAT-AERO-Wiper-Blades-NOVELTY-HIT-/300692238940?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4602a7725c#ht_2766wt_1270. De fungerer fett, hatt de i rundt et halvt år og ingen tegn til å bli dårligere heller.. De originale Bosch viskerne mine blei ubrukelige etter 2-3 måneder.
pajoe Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Jeg har kjøpt fra karen her på Ebay.http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-1995-2004-FLAT-AERO-Wiper-Blades-NOVELTY-HIT-/300692238940?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4602a7725c#ht_2766wt_1270. De fungerer fett, hatt de i rundt et halvt år og ingen tegn til å bli dårligere heller.. De originale Bosch viskerne mine blei ubrukelige etter 2-3 måneder. De der er det mange varianter av. Men jeg mener på et adapter som erstatter de originale festene, med "normale" krokfester. På den måten kan man bruke f.eks. universale viskere fra Biltema o.l. Jeg vet jeg så dem, men finner dem ikke igjen.
GSS Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Hvorfor ikke bruke originale viskere? Original gummi fra BMW koster mindre enn uorg. viskere.
Mikael-B Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 For på E39 blir den originale gummien helt elendig etter 2 - 3 måneder. De viskerne som er leddet blir aldri bra.
pajoe Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Hvis jeg hadde ønsket å bruke originale viskere, så hadde jeg ikke skrevet denne tråden. Hvis jeg hadde ønsket å kjøpe komplette viskerblader på Ebay, hadde jeg gjort det fremfor å etterlyse noe annet. Bimmers er fullt av meningsløse tråder med krangel om hva som funker og hva som ikke gjør det. Jeg stilte et konkret spørsmål, og ønsker ikke å innlede enda en diskusjon om alle de andre alternativene. Så hvis du ikke vet, eller har en mistanke om at du vet hvilke adaptere jeg mener på, så diskuter fordeler med de forskjellige løsningene i en av de andre trådene. På forhånd takk for forståelsen. bulvest reagerte på dette 1
bjalle Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Ser etter det samme som deg,har gjort det ihvertfall i 10 år uten å finne noe,hadde vært greit å kjøpt viskere på biltema etc i steden for rådyre orginale,kina viskerne på ebay er ikke verd pengene,holder knapt ett år.
pajoe Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Det finnes. Men det var å finne dem igjen da.
dagrune Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Er det noe sånt du er på utkikk etter? http://www.ebay.com/itm/Bosch-Wiper-Bla ... 45&vxp=mtr
bjalle Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Nei var ikke til e39,fikk denne meldingen This part is not compatible with 2000 BMW 540i .
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 jeg kjøpte valeo hos schmiedmann når dem var på tilbud, desverre er ikke tilbudet lenger, men dem her er ikke så dyr http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/r ... e1.htm#537
GSS Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Hvis jeg hadde ønsket å bruke originale viskere, så hadde jeg ikke skrevet denne tråden. Hvis jeg hadde ønsket å kjøpe komplette viskerblader på Ebay, hadde jeg gjort det fremfor å etterlyse noe annet. Bimmers er fullt av meningsløse tråder med krangel om hva som funker og hva som ikke gjør det.Jeg stilte et konkret spørsmål, og ønsker ikke å innlede enda en diskusjon om alle de andre alternativene. Så hvis du ikke vet, eller har en mistanke om at du vet hvilke adaptere jeg mener på, så diskuter fordeler med de forskjellige løsningene i en av de andre trådene. På forhånd takk for forståelsen. Beklager, men jeg vet det er mange som ikke er klar over at det er å få org. viskere til fornuftig pris, og derfor etterlyser det samme som deg. Det var derfor ment som hjelp/tips. Forøvrig er jeg enig i det du skriver.
bjalle Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Bare legger til at jeg prøvde disse rimlige good rain viskerne på ebay,fungerte suverent i noen regnværsdager før de var modne for søpla,var nok mye dårlig silikon i disse.
Trond H. Olsen Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Har hatt mine Good Rain viskere (som linket oppi her) i et halvt år no. Bor i en skau med mye furutrær og div. andre trær, så det blir mye dritt på viskerene etterhvert. No må eg ha nye, men et halvt år må no være bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå